Създаване и модифициране на NURB криви
Анимация с Maya 3D
С въвеждащият курс по Autodesk Maya 2017, ще можете безпроблемно да започнете вашето пътешествие в този необятен магически свят на 3D визуалните ефекти.
Предишен модул
Модул 4
Професионални похвати на 3D моделирането и запознаване с интерфейса за скулптуриране в Maya
Урок 1: Меню с основни инструменти за полигонално моделиране - Modeling toolkit
Урок 2: Принципи при Subdivision повърхнините
Урок 3: Използване на Crease метода за втърдяване на ръбовете от Subdivision повърхнина
Урок 4: Добавяне на детайл и редукция на полигонални обекти, чрез командите Smooth, Add divisions и Reduce
Урок 5: История на обектите и нейното приложение
Урок 6: Скулптуриране в Maya и запознаване с интерфейса за използване на четки
Урок 7: Запознаване с основите на NURBS повърхнините
Урок 8: Създаване и модифициране на NURB криви
Урок 9: Използване на функцията Revolve, за създаване на NURBS повърхнина чрез криви
Урок 10: Използване на функцията Loft, за създаване на NURBS повърхнина чрез криви
Урок 11: Използване на командата Extrude за NURBS повърхности
Урок 12: Запълване на равнинно пространство, чрез командата Planar
Урок 13: Запознаване с Isoparms компонентата на една NURBS повърхност
Урок 14: Затваряне на криви и NURBS повърхности
Урок 15: Конвертиране на NURBS повърхнини в полигонални
Урок 16: Използване на нелинеарни деформатори за създаване на сложни форми
Урок 17: Деформация на обекти с операцията Lattice
Урок 18: Създаване на референти изображения или Image Planes
Урок 19: Моделиране на модел, спрямо референти изображения - Упражнение
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Напред
Тест за преминаване към следващия урок
3420
Коя NURBS крива има т.нар. дръжки или handles за допълнителна манипулация?
Крива от тип Bezier
10619
Крива от тип CV
10620
Крива от тип ЕP
10621
Крива от тип Pencil
10622
Напред