ВХОД
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
3ds Max техники за моделиране
3ds Max техники за моделиране
1. Организация и създаване на blockout
1. Представяне на курса
2. Съвети и трикове при моделиране
3. Blockout Geometry
4. Подобрения на общата геометрия
5. Подлакътник
6. Преден панел
7. Заден панел и възглавничка
8. Шевове и допълнителни подобрения
2. Моделиране на допълнителни сегменти
1. Възглавничка за сeдене - 1 част
2. Възглавничка за сeдeне - 2 част
3. Облегалка
4. Симетрични части
5. Шевове на възглавници за облягане
6. Детайли на подлакътниците
3. Unwrapping и завършване на цялостния модел
1. Unwrap - 1 част
2. Unwrap - 2 част
3. Unwrap - 3 част
4. Приключване на unwrap и импорт в Zbrush
5. Гънки на възглавнички за облягане в Zbrush
6. Гънки на подлакътниците и експорт на текстури от Zbrush
7. Детайли от Zbrush към 3Ds Max с Normal Map
Шевове на възглавници за облягане
Курсове
3ds Max техники за моделиране
Седмица 2 - Моделиране на допълнителни сегменти
Your browser does not support video.
СТАРТИРАЙ КУРСА ДНЕС
Предишен
Следващ
3ds Max техники за моделиране
В курса "3ds Max техники за моделиране" ще се научите на най-съвременните и ефективни методи за създаване на висококачествени 3D модели. Ще се потопите в дълбоките детайли на програмата, ще разширите креативните си хоризонти и ще придобиете уменията, необходими за създаване на сложни и впечатляващи 3D модели.
Дискусия към урока