Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Създаване и използването на Quick Filters
Ключови функции на Quick Filters в Jira
Quick Filters в Jira са мощен инструмент за бързо филтриране на информацията на борда според предварително зададени критерии. Те значително улесняват работата на екипите, когато на борда има множество тикети и е необходимо да се фокусирате само върху определена част от тях. Quick Filters могат да се комбинират, за да покажат резултати, отговарящи на няколко критерия едновременно.
Как да използвате Quick Filters
- Отворете вашия борд в Jira
- Намерете секцията Quick Filters в горната част на екрана над статус колоните
- Кликнете върху Quick Filters, за да отворите падащото меню
- Изберете желания филтър или комбинация от филтри
- За да премахнете филтрите, кликнете отново върху тях или използвайте бутона Clear Filters
- За постоянно показване на филтрите като бутони, активирайте слайдъра Quick Filters от падащото меню или от View Settings
Създаване на собствени Quick Filters
- Отворете допълнителното меню (трите точки вдясно) и изберете Configure Board
- Отворете страницата Quick Filters
- Кликнете върху Create Quick Filter в дясната част на страницата
- Въведете име на филтъра (задължително)
- Въведете JQL заявка (задължително), например:
issueType = Story
- Добавете описание, ако е необходимо
- Кликнете върху Create, за да създадете филтъра
Полезни функции при работа с Quick Filters
Only My Issues
- показва само задачите, асайнати към васRecently Updated
- показва наскоро променени задачи- Можете да промените реда на филтрите чрез drag-and-drop в Configure Board
- Quick Filters са достъпни не само в Active Sprints и Kanban Board, но също в Timeline и Backlog
- Внимавайте при комбиниране на филтри с противоречащи си JQL заявки, тъй като може да не получите резултати