Допълнения към урока
Учебна програма Време за всичко [21-дневно предизвикателство]
2. Преодоляване на разсейвания и стрес

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп, моля влезте или се регистрирайте.


Ключът към продуктивността: Един основен имейл акаунт

Използването на един основен имейл акаунт е критично за ефективното управление на времето и информацията. Когато имате множество имейл адреси, вашите контакти, календар, задачи и бележки се разпръскват на различни места, създавайки хаос и объркване. Избирането на един основен имейл акаунт, към който да свържете всички ваши дигитални ресурси, значително опростява организацията и ви позволява да използвате пълната сила на екосистемата.

Практически стъпки за опростяване на имейл организацията

  1. Направете ревизия на текущите си имейл акаунти - прегледайте всички имейл адреси, които използвате в момента
  2. Изберете един основен имейл акаунт - решете кой от вашите имейл адреси ще бъде основният, към който ще свържете всичко
  3. Идентифицирайте свързаните ресурси - осъзнайте, че към имейл акаунта ви са свързани:
    • Контакти
    • Календар
    • Бележки
    • Списък със задачи (ToDo)
    • Приложения

Задача за днес: Определете своя основен имейл

Прегледайте всички имейл адреси, които използвате, и изберете един, който ще бъде вашият основен имейл акаунт. Това е първата стъпка към опростяването на вашата дигитална организация. В следващите уроци ще научите как да прехвърлите всичко към този основен акаунт, но засега най-важното е да вземете решение кой ще бъде вашият централен имейл адрес.