Допълнения към урока
Учебна програма Време за всичко [21-дневно предизвикателство]
2. Преодоляване на разсейвания и стрес

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп, моля влезте или се регистрирайте.


Архивирай, не организирай - ключът към ефективно управление на имейли

Вместо да губите време в сложно организиране на имейли по папки и категории, просто архивирайте и използвайте търсачката. Тази концепция, въведена от Gmail, е много по-ефективна от традиционния подход с множество папки и подпапки. Архивирането спестява време, а мощната търсачка винаги ще ви помогне да намерите нужната информация бързо.

Как да приложите метода "архивирай, не организирай"

  1. Архивирайте вместо да категоризирате - след като прочетете или отговорите на имейл, просто го архивирайте с бързия клавиш (E в Gmail, Backspace в Outlook)

  2. Използвайте търсачката - когато ви потрябва информация, използвайте мощната търсачка с различни критерии: по думи, по размер на файла, по подател, по това дали сте в копие и т.н.

  3. Научете бързите клавиши - за Gmail: E (архивиране) и # (изтриване); за Outlook: Backspace (архивиране) и Delete (изтриване)

  4. Изтривайте ненужното - ако сте сигурни, че даден имейл няма да ви потрябва, директно го изтрийте, за да не натоварва пощата ви

Съвет за освобождаване на пространство

Ако започне да ви свършва мястото, потърсете всички имейли с големи приложения (над 5MB) и които са по-стари от една година. Така бързо ще освободите значително пространство без да губите важна информация.