Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Подобрения на общата геометрия
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за подобряване на геометрията в 3ds Max
В този урок се разглеждат важни техники за рефиниране на първоначалния блок-аут модел. Основният фокус е върху добавянето на детайли и подобряване на геометрията след създаването на базовата форма. Особено важно е да не се притеснявате от малки несъответствия в размерите или фугите, тъй като те всъщност допринасят за реализма на модела, особено при меката мебел.
Практически стъпки за рефиниране на геометрията
- Започнете с прости форми като основа на вашия модел
- Използвайте Connect за добавяне на допълнителни ръбове
- Прилагайте Chamfer на loop-ове без запазване, за бързо добавяне на два допълнителни loop-а отстрани
- Подгответе модела за заобляне чрез добавяне на поддържащи ръбове
- Приложете OpenSubdiv или TurboSmooth модификатор за заобляне на геометрията
- Добавете леко скосяване на ръбовете преди заоблянето за по-добър контрол
- Създайте допълнителни Support loop-ове близо до крайните полигони за запазване на формата
Полезни команди и клавишни комбинации
Q
- Превключва между различните типове селекция (кръгла, правоъгълна, спрей и др.)Connect
- Добавя нови ръбове между съществуващиTop Level
- Връща от ниво на подселекция към селектиране на целия моделChamfer
- Скосява ръбове, може да се използва за бързо добавяне на поддържащи loop-овеOpenSubdiv
/TurboSmooth
- Модификатори за заобляне на геометрията- Десен бутон на мишката - Прекъсва стартирана команда, която още не е завършила