Един от най-често задаваните въпроси що се отнася до моделиране е “кой е най-добрия софтуер” в този бранш. Опитът и проучванията ни показват, че до ден днешен челните места са оглавени от 3Ds Max.
Нашият екип има удоволствието да ви представи следващия етап в опознаването на програмата с новия курс по “Моделиране в 3Ds Max”. Нека видим накратко какво прави тази програма толкова популярна.
Защо да изберете 3Ds Max за моделиране?
Неведнъж сме подчертавали, че 3Ds Max е считан за индустриален стандарт в създаването на модели за различни индустрии. Софтуерът е на пазара от 1996 г. и през годините заема своето челно място като един от най-използваните инструменти за полигонално моделиране благодарение на своя богат набор от функции.
Именно широката гама от опции за полигонално моделиране и визуализация, прави програмата толкова способна в реализирането на напълно завършени и функционални модели, които могат да бъдат използвани за анимация, 3D принтиране, продуктова презентация и редица други приложения.
Инвестирайки време да опознаете основите на моделирането с 3Ds Max ви гарантира, че ще придобиете опит, който се търси и високо оценява.
Какво ще научите в курса по „Моделиране в 3Ds Max?“
Без значение дали имате някакъв опит в моделирането с 3Ds Max или сте съвсем в началото на своето самообучение, този курс ще ви запознае с основни похвати, които ще ви дадат летящ старт.
Нещо повече – ще се запознаете с ролята на Zbrush при създаването на модел с висока резолюция и скулптиране на детайли.
Ето и кои теми ще бъдат покрити в новото обучение в Аула:
Трикове: Работа с референции и примитиви; Прилагане на най-често използваните инструменти за моделиране; Поставяне и коригиране на ръбове върху повърхност; Подравняване с функциите Snap
Blockout: Създаване на обща основа за обектите; Моделиране на подлакътник; Преден панел; Заден панел; Възглавнички; Облегалка; Добавяне на шевове
Геометрия: Прилагане на OpenSubdiv; Тurbosmooth; Нанасяне на несиметрични промени по повърхностите с FFD (Free-form deformation); Оптимизиране на топологията
Unwrapping: Задаване на UV координати; Работа с Checkers; Коригиране на текстурни разтягания; Подреждане на разпънатите дялове в UV texture space
High-poly: Импортиране на low-poly модел от 3Ds Max към Zbrush; Добавяне на subdivision levels; Работа с персонализирани четки за детайли; Скулптиране с Layers
Maps: Създаване на Normal map в Zbrush; Експортиране на текстури за ползване в 3Ds Max
Вижте още какво ще научите в курса по “Моделиране в 3Ds Max”:
Курсистите в Аула оценяват високо обученията по 3D моделиране:
От много години искам да започна изучаването на 3Ds Max и сега съм изключително доволна, че намерих най-добрият лектор. Много, много добър курс, прекрасен лектор! Нямам търпение да изгледам всичко и да продължа с VRAY!
~ Мария Петрова за обучението „3D Моделиране и рендериране с 3Ds Max“
Курсът ми даде нужните умения и знания, за да работя продуктивно с програмата. Отличен е!
~ Zhana Koleva за обучението „3D Моделиране и рендериране с 3Ds Max“
Ползотворен и абсолютно изчерпателен курс, подготвен и предоставен за потребителя по възможно най – удобен начин. Материята е разгърната професионално и достъпно от лектора, който съумява да предаде знанията си по възможно най – добрия начин!
~ Ралица Няголова за обучението „V-Ray Рендери за 3ds Max“
Свалете 3Ds Max безплатно за 30 дни или се абонирайте тук:
https://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview?term=1-YEAR&tab=subscription&plc=3DSMAX
Свалете Zbrush безплатно за 14 дни или изберете абонаментен пакет тук:
Научете се как да моделирате обекти в 3Ds Max и да създавате финни детайли със Zbrush:
Ако се сблъсквате за първи път с 3Ds Max и Zbrush, то препоръчваме ви да преминете през следните обучения за начинаещи в Аула:
С Аула Абонамент ще имаш достъп до тези и още много други обучения в рамките на една година само за 1лв./ден! Виж повече тук: