Задача към Модул 4

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Назад Алтернативен видео плеър
¿ Напред
И сега като финал за този модул ще ви поставя една малка задача за да финишираме съвсем изображението.
Аз съм направил вече някои корекции.
Едно от тях е да добавя лека руменина в бузите и също така леко да поправя челото и още малко да матирам цялата кожа.
Като подсказка ще ви кажа, че използвах същата техника, както направихме и за поставянето на грима.
И абсолютно същата техника използвах, за да матирам допълнително челото още.
Използвах "Frequency Separation".
Като този път единствено разликата, която направих, е че ако кажем да копираме изображението върху нов слой.
Започнах първо с филтър и с "Blur" и използвах "Surface Blur".
Който замъглява изображението по ето такъв начин.
И го замъглих съвсем и след това отгоре си сложих просто "High Pass" филтър вместо да правя цялостен "Frequency Separation".
По този начин имам възможност още повече да матирам кожата и някой контури на лицето да излязат малко повече.
Така че "Frequency Separation" техниката има два вида.
Единия е като използваме истински "Frequency Separation", разделим слоевете, както показах в минали видеа.
И също такава по-скоро мъглива техника, в която правим първо "Surface Blur" и след това добавяме "High Pass" филтър.

Тест за преминаване към следващия урок

 
Колко вида Frequency Separation има и какви са те? 
Има два вида - чрез разделяне на слоевете или чрез Surface Blur и High Pass Filter
Има един вид и той е чрез Surface Blur и High Pass Filter
Има два вида - чрез Surface Blur или чрез High Pass Filter

Въпроси и отговори

  • Емануил Цонев Лучев:

    Overlay се ползва винаги. А за разликата ,зависи колко си блърнал изображението и колко дитайл си изкарал.