С кой 3D софтуер е добре да започна? Cinema 4D, 3Ds Max или Maya ?
Каква е разликата мeжду едни от най-популярните софтуери за 3D компютърна графика? Всички тези въпроси коментирахме с Николай Кирков. Ники е един от малкото хора, които могат да говорят с такава огромна страст и вълнение за работата си.
В работата си като 3D артист, той използва предимно Cinema 4D, но това далеч не е единственият софтуер, с който работи ежедневно. Освен Cinema, работи с 3Ds max, Davinci resolve, Premiere Pro и After Effects. Още от ученическите си години е искал да се занимава с 3D и е започнал да се развива в тази сфера. В момента е основател на Enter Studio, освен това работи и по много интересни и различни проекти свързани с реклама, филми или музика.
Освен тези интересни проекти, Ники споделя и своите знания в два курса в Аула. Той е автор на едни от най-успешинте и изключително професионални курсове по Cinema 4D и Photoshop Pro.
Nikolay Kirkov showreel