Как да направя срокове в работни дни в Excel?
Ако ползвате функциите и възможностите на Excel за дати и добавяте числа към тези дати, то Excel ползва календарни дни.
Какво се случва, ако искате да ползвате работни дни?
Това е въпрос, който получихме във форума на „Аула“ и както знаете, всеки понеделник правим едно видео, в което отговаряме на избрана тема.
Продължавайте да четете, за да разберете какво да направите, ако искате да използвате функциите на Excel да показва сроковете в работни дни, а не в календарни.
Вижте първо видео отговорът на въпроса: „Как да направя срокове в работни дни в Excel?“ – в нашия YouTube канал.
Ако видеото Ви е харесало и е било полезно за Вас, може да дадете един палец нагоре за него.
Ако все още не сте се абонирали за канала ни в YouTube, ще се радваме да го направите.
Всеки понеделник публикуваме видео отговори на едни от най-популярните въпроси във форума на „Аула“, свързани с практически проблеми от ежедневната ни работа с програми като: Excel, PowerPoint, Word, Photoshop и др.