На този етап в Аула предлагаме 4 различни обучения, които са свързани с 3Ds Max. Това само по себе си говори колко необятен е този софтуер, а творческата свобода, която дава е без граници.
В новият ни курс “3Ds Max за начинаещи” обръщаме внимание на най-важния етап в усвояването на нов софтуер – внимателно опознаване на съществените дялове, които правят програмата толкова широко използвана от професионалисти в цял свят.
Ако сте се питали какво е нужно, за да създадете модел за игра или как се визуализират цели интериори, то отговорът на този въпрос можете да разгледате тук.
Какво представлява 3Ds Max и за какво се използва?
3Ds Max е световно признат софтуер за 3D моделиране и визуализация, който с годините се утвърждава като индустриален стандарт в множество браншове.
Силата на програмата се намира в многобройните инструменти, чрез които можете буквално да моделирате от елементарен куб до завършен автомобил или цяла сграда до най-малката подробност.
Благодарение на широкия списък с модификатори можете да развивате обекти по неразрушителен начин, постигайки невероятни резултати. Тоест, ако дадени промени по геометрията не съответстват на това, което искате да получите, имате опцията с няколко клика да се върнете до първоначалния вид на модела; или да редактирате неговите параметри и да видите в реално време актуализацията.
Именно тази гъвкавост дава огромна свобода в творческата работа с програмата и в същото време отваря огромно пространство за експерименти.
Нещо повече – овладяването на основите и тънкостите на 3Ds Max ви отваря много врати за професионално развитие. От създаване на модели за компютърни игри, рендериране на продуктови визуализации до реализиране на цялостни архитектурни проекти, които биха могли да оставят уникална следа.
Научи повече за 3ds Max тук: https://aula.bg/blog/3ds-max/
Какво ще научите в курса по 3Ds Max за начинаещи?
Ако тепърва навлизате в света на 3D изкуствата и искате да опознаете какво представлява процеса на моделиране и визуализация на сцена с триизмерни обекти, то ви препоръчваме да разгледате подробния списък с темите представени в курса по-долу:
- Интерфейс: Опознаване на работната обстановка; Настройки и персонализация на панели; Навигиране в сцена; Преки пътища; Мерни единици
- Създаване на обекти: Работа със стандартни и разширени примитиви; Compound Objects; Селектиране на обекти; Придвижване, завъртане и скалиране; Прилагане на командите Align, Snap; Групиране на модели
- Основи на моделиране и модификатори: Селектиране според Vertices, Edges и Polygons; Прилагане на най-често използвани модификатори като Chamfer и TurboSmooth; Опознаване на стандартни 2D обекти и Editable Spline; Инструменти за работа с 2D обекти и модификатори
- Светлини, камери и рендериране: Осветяване на сцена с Arnold; Преглед на различни типове светлини; Навигиране на камерата и допълнителни настройки; Параметри за светлините; Осветяване с HDRI снимки; Основни настройки на Arnold
- Текстури: Основи в текстурирането; Задаване на различен тип текстури върху обект; Разглеждане на UVW Mapping Clear; Проверяване на качеството на текстурите с Map Checkers
- Материали: Опознаване на Material Editor – Compact и Slate; Задаване на основни параметри към материалите за Bump, Metalness, Specular и Transmission
Вижте какво още ще научите в курса по “3Ds Max за начинаещи”:
Курсистите в Аула оценяват високо обученията по 3D моделиране:
От много години искам да започна изучаването на 3Ds Max и сега съм изключително доволна, че намерих най-добрият лектор. Много, много добър курс, прекрасен лектор! Нямам търпение да изгледам всичко и да продължа с VRAY!
~ Мария Петрова за обучението „3D Моделиране и рендериране с 3Ds Max“
Много се радвам, че имам възможност да обогатя познанията си с помощта на центърът за обучение Аула. Уроците са представени по достъпен и завладяващ начин, което води до по-голямо желание и мотивация.
~ Явор Янев за обучението „3D Моделиране и рендериране с 3Ds Max“
Много добър курс. Уменията, които придобих ми помогнаха да започна да работя с удоволствие със софтуера!
~ Шабан Талипов за обучението „3D Моделиране с 3ds Max и рендериране с Arnold“
Свалете 3Ds Max безплатно за 30 дни или се абонирайте тук:
https://www.autodesk.com/products/3ds-max/overview?term=1-YEAR&tab=subscription&plc=3DSMAX
Включи се в обучението по 3ds Max за начинаещи в Аула и постави началото на своето развитие като 3D артист: