Как да направя ribbon раздела видим - Ексел 2013
Здравейте, При работа в Ексел 2013 ribbon раздела е скрит като падащо меню. Моля за съдействие как бих могла да го направя видим постоянно. Благодаря предварително!
Ако това не действа може да опитате с настройка като втората картинка:
Здравейте на всички!
На целия екип на АУЛА и на всички потребители!
Браво за този курс! Поклон!
Изгледах първия модул на един дъх и с голям интерес.
На един дъх, защото ползвам EXCEL от много време и почти всичко ми беше познато – първите ми стъпки, бяха още в EXCEL 5. Преминал съм през всички излезли версии, до 2010 , с която работя в момента. Според мен, това е най-великата и небхватна програма (нямам предвид версията), от тези, които човечеството ползва в ежедневието си. Не за друго, а защото за разлика от повечето компютърни приложения, които са строго специализирани в една или друга сфера, EXCEL може да бъде от полза на почти всички професии; като започнете от инженери и икономисти, минете през научни работници, студенти, хуманитарни и медицински специалисти и стигнете до хората на изкуството – навсякъде може да намери приложение. Всъщност, точно за това, е необхватна – тъй като човек обикновено използва, само тези свойства и функции от програмата, които най-добре отговарят на изискванията на професията му, а другите остават някак „встрани“.
Тук му е мястото, да кажа и защо гледах уроците с голям интерес. Много просто; въпреки многогодишната практика, пак се намериха (забележете; дори и в началните уроци!) неща, които не съм използвал, а те безспорно допълнително улесняват работата с програмата. Имам предвид клавишните комбинации.
Друго, което смело мога да твърдя е, че EXCEL е изключително полезна в още едно отношение. Тя „възпитава“ и тренира логичното мислене на хората, които работят с нея. Дори, често пъти не Ви позволява да сгрешите. Разбира се, всичко зависи от задачите, които сте си поставили. С едно съм съгласен категорично; не бива да гледаме на тази програма (както и на WORD) като на „компютърна пишеща машина“ (прочетох го някъде). Това са страхотни приложения на MS Office, които не само ще Ви помогнат в работата, но и (рано или късно) ще Ви накарат да изпитате истинско удоволствие от собствените си успехи, които сте постигнали с тяхна помощ.
В заключение, още веднъж:
Към потребителите: 1) за начинаещите – не се колебайте дали курсът Ви е необходим; живеем в 21-ви век. Без такива знания, е трудно да се постигне каквото и да било (да не говорим, за конкурентоспособност). Особено се отнася за младите хора. 2) За по-напредналите (такива като мен, които си мислят, че са на „ти“ с програмата); изгледайте внимателно всички уроци – винаги ще се намери нещо, което да е ново за Вас и може да улесни допълнително работата Ви. Днес се убедих в това.
Към екипа на АУЛА: Благодаря! Друго е когато човек има възможност да види нещата по този начин. Имам много книги за EXCEL, но от тях, ми е трудно да преценя, кое точно ще ми свърши работа и кое – не е за моята специалност. Значително по-лесно е, да го видиш на екрана. Просто си отмяташ; това - „да“, това – „не“.
ПП: Към екипа на АУЛА: Ако позволите една препоръка: Считам, че един начинаещ човек, още от първите стъпки за работа с програмата, е необходимо да свиква с мисълта, че една таблица, задължително трябва да съдържа колона „№ по ред“, а понякога и номерация на самите колони. Практиката показва, че докато е в електронен вид, дори и с огромна таблица – няма проблем; на екрана си има идентификация и за редове и за колони. Но в разпечатан вид, понякога става страшно, ако тези атрибути липсват. Сигурен съм, че в следващите модули е обърнато внимание на това, но съм убеден, че е добре, да се кажат няколко думи, още в началото.
Извинете, за пространствения коментар. Поздрави!
Г-н Крумов, напълно Ви подкрепям! Да добавим към приложенията на тази невероятна програма банкерите(нужни ли са им калкулатори?!), статистиката, мобилните оператори и къде ли още не! Даже се питам - какво НЕ МОЖЕ да се прави с Excel!(може да се начертае и план на къща!) Любопитно ще бъде да каже някой знаят ли се колко са функциите, примерно в Excel 2010? А сега отговорът за г-жа Vmgnikolova - ако погледнете позиция 2 на първата картина ще видите клавишната комбинация, която може да ползвате във Вашия случай, а именно Ctrl+F1 за скриване/показване на ribbon лентата! Лек ден и успехи!