Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Работа с маркери и ресемплиране
Ключови техники за организация на аранжимента в Logic Pro X
Маркерите и ресемплирането са два мощни метода, които значително улесняват създаването на аранжименти в Logic Pro X. Маркерите помагат за визуално разграничаване на отделните части на песента, докато ресемплирането позволява да създадете нови мелодии от вече записан материал, добавяйки разнообразие и наративност към вашата композиция.
Работа с маркери за по-добра навигация
Маркерите в Logic Pro X служат като визуални ориентири, които помагат да се ориентирате в различните части на вашия микс:
- Отворете менюто с десен клик върху синята стрелка вляво на таймлайна
- Изберете "Create Marker" от появилото се меню
- Появява се цветна линия в горната част на таймлайна
- За преименуване използвайте опцията "Rename Marker"
Техника на ресемплиране за обогатяване на аранжимента
Ресемплирането позволява да създадете нови елементи от вече записан материал:
- Изберете региона, който искате да ресемплирате
- Кликнете с десен бутон и изберете "Bounce In Place"
- Поставете получения аудио файл в проекта
- Разделете (slice) аудиото на части с желаната дължина
- Прослушайте всяка част и изберете най-подходящите
- Аранжирайте новите семпли на подходящи места в композицията
Полезни команди и функции
Create Marker
- създава нов маркер на избраната позиция в таймлайнаRename Marker
- преименува съществуващ маркерBounce In Place
- конвертира MIDI или аудио регион в нов аудио файл- Слайсване (разделяне) на аудио - позволява разделяне на аудио файл на по-малки части за ресемплиране
Тези техники помагат песента да придобие по-ясна структура с разграничени секции, правейки я по-интересна за слушане и избягвайки монотонността в аранжимента.