Защо не сработва правилно модификатор Cloth?
Защо при използване на модификатор Cloth моят Cloth Object (равнина 1 с повече от 40 сегмента) преминава през Collision Object (box, също с много на брой сегменти)?
Здравей, провери пак в Object properties дали са се запазили настройките на двата обекта - кой да е статичен и кой да е динамичен, тъй като понякога тези настройки не се отразяват и се получава този резултат.
Здравей, Ивайло. Благодаря за отговора. Забелязах, че понякога настройките не се запазват, но тогава при натискане на Simulate Local не се случва нищо. Другото, което забелязах е, че избрания Preset (напр. Cotton) в Cloth Properties изчезва, но стойностите на параметрите за него се запазват, запазват се и настройките за Cloth и Collision Object. Има ли други настройки, извън модификатора, които трябва да се променят? Опитах с различни Preset-и, но всеки път резултата е такъв. На снимката Cloth Object е придобил все пак някаква форма, макар и неточна. Но при някои от опитите равнината просто пропада под Collision Object, без никаква промяна в нея - остава си права равнина. Единствените параметри, които съм променяла са Self collision и cm/unit при част от симулациите. Има ли нещо, което е необходимо задължително да се коригира, за да се получи желания ефект?
По принцип за основната симулация, не е необходимо да променяш нищо след като избереш кой обект е Colision Object и кой е Cloth и избереш preset за Cloth. Ако тези неща са наред и не се получава, избери бутона Erase simulation, след това отново Sumulate Local (damped) - тук изчакай симулацията и когато прецениш че е готово и не се ъпдейтва нищо във viewport-a тогава стартирай Simulate Local