Как да стигна до сървъра на сайта? - error

Уеб дизайн Wordpress HTML CSS Уеб сайтове с Wordpress

При опит да се впиша, ми излиза грешка. Прилагам снимка. Къде би могъл да е проблема?

Здравейте, Николина, проблемът изглежда да е свързан с връзката към сървъра. Проверете дали потребителското име, паролата и адреса на сървъра са въведени правилно и опитайте отново.

За да разрешите проблема с грешката "Critical error: Could not connect to server", можете да изпълните следните стъпки:

  1. Уверете се, че имате правилната информация за връзка със сървъра (hostname, username и password). Тази информация обикновено ви се предоставя от доставчика на уеб хостинг услуги.

  2. Ако използвате FTP клиент (например FileZilla), въведете информацията за връзка към сървъра в съответните полета и опитайте да се свържете отново. Ако сте въвели правилните данни, трябва да имате успешна връзка със сървъра.

  3. Ако въпреки въвеждането на правилните данни все още получавате същата грешка, проверете дали има проблем с интернет връзката си или дали няма блокиращи мерки като защитни стени (firewalls) или антивирусен софтуер, които да попречат на успешната връзка.

  4. Ако проблемът продължава, свържете се с доставчика на уеб хостинг услуги за допълнителна помощ. Те ще могат да ви предоставят конкретна информация относно възникналите проблеми и как да ги разрешите.

Ако следвате тези стъпки и проверите всички възможни причини за грешката, трябва да успеете да се свържете със сървъра и да продължите работата си по превода на WordPress темата.

Изписва, че е установена връзка и веднага след това излиза "Критична грешка". Къде би могъл да е проблема? Благодаря предварително!

530 Login authentication failed означава, че или потребителското име или паролата са ви грешни.

На 99,9% съм сигурен, че потребителят ви, който ползвате "Rodopski dar" не е коректен - рядко има интервали в имената.

Проверете отново потребителското име и паролата и пробвайте отново.

Т.е. от горната препоръка на Аула Ментор - най-вероятно проблемът ви е още в т.1

Това са потребителското име и парола, с които влизам в административния панел на сайта.

Моят съвет е

  1. да проверите по имейлите при регистрация дали от хостинг компанията не са ви дали други данни за логин през FTP
  2. Ако не ги намерите, да се свържете с хостинг компанията си и да ги питате за насоки как да се въжете към сайта

100% проблемът е в една от тези 3 променливи:

  • адресът към който се връзвате (може да не приема вашия домейн, а да имате друг адрес)
  • потребителско име
  • или парола;

И като краен вариант: възможно е хостинг планът ви да не дава достъп до тази услуга.

Здравейте, успях да вляза в системното табло на сайта, исках да преведа някои бутони от кошницата от англ. на бълг. Но не успях, вместо това изцяло преобърнах WooComerse на английски. Опитах да възстановя стара версия на сайта, като зададох да ми се възстановят плъгините, но всички плъгини ми се изтриха, вкл. и он-лаин магазина. Въпроса ми е - Има ли как да си възстановя сайта в стария вариант? Аз го имам архивиран на компютъра (ако евентуално съм го направила както трябва), но е в XML файл и мисля, че няма да ми се възстановят снимките. Благодаря Ви предварително за съдействието!

Здравейте, Николина, да, можете да възстановите сайта си от архива на компютъра ви, но може да се наложи ръчно да качите снимките.

За да възстановите сайта си от архивирания XML файл, ще трябва да следвате следните стъпки:

  1. Влезте в административния панел на сайта си (наричан още "админ панел" или "системно табло") и инсталирайте отново WooCommerce плъгина, както и останалите плъгини, които сте използвали преди.

  2. В админ панела, отидете в Инструменти (Tools) > Импортиране (Import) и изберете WordPress като система, от която да импортирате данните. Ако нямате инсталиран WordPress Importer плъгина, ще ви се предложи да го инсталирате и активирате.

  3. След активирането на WordPress Importer, ще ви бъде предложено да изберете XML файла, който искате да импортирате. Изберете архивирания XML файл от компютъра си и следвайте указанията на екрана, за да завършите импортирането.

  4. Вероятно след импортирането на XML файла, снимките няма да са възстановени. В този случай, трябва да качите ръчно снимките в папката /wp-content/uploads/ на сайта си, използвайки FTP клиент като FileZilla, Cyberduck или друг. Ако имате архив на снимките, може да ги качите директно и да ги разархивирате на сървъра.

  5. След като снимките са качени, може да се наложи да обновите връзките към тях в админ панела на сайта ви, за да се показват коректно.

Здравейте, от SuperHosting ми предложиха това решение: Имате възможност да върнете сайта от архив през cPanel -> Backup Manager by SuperHosting. От този инструмент можете да възстановите директории, файлове и бази данни от наличните според хостинг плана архиви. Имайте в предвид, че при възстановяването на архив, информацията се презаписва. Ако са правени промени след датата и часа на архива, тези промени ще бъдат загубени.

Кой вариант препоръчвате за възстановяване, имайки предвид, че никога не съм възстановявала сайт. Кой метод е по-интуитивен и по-лесно бих се справила?

Този вариант на хостинг компанията е по-добър и по-лесен, ако датата на архива ви устройва.

Малко е като машина на времето - сайтът ви ще се върне към датата на архива - ако това ви устройва.

Ако не ви устройва - работете със сегашната версия и се опитайте чрез кофигуриране и преинсталиране на плъгини да я върнете.

Сайта е възстановен. От Супер Хостинг ми съдействаха и само с телефонно обаждане го възстановиха. Благодаря на всички за съдействието.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация