Постоянство бета
0
Аула точки
44215
Постижения
72
Изгледани уроци
2054
Харесани отговора
50
Общо отговора
21
Въпроса
9
Последвани
0
Интереси
Microsoft Excel
Revit Конструкции
PSCAD
Design Expert
Проектиране
Строителни конструкции по Еврокод
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
12
PSCAD
11
Design Expert
1
AutoCAD
Записани курсове
Перфектно организиран, структуриран и достъпен за обучаващите се. Дори и напредналите има доста какво да научат и усвоят.
Завършени обучения
PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Майстор на постоянството [Време за развитие]
Успешен старт [Време за развитие]
Първи крачки [Време за развитие]
Награди (Ден 16)
Измерване (Ден 13)
Идентичност(Ден 12)
Гуру!
Учи от другите(Ден 9)
Приятел за учене :) (Ден 3)
Мотивиращи книги (Ден 18)
Ключов навик(Ден 17)
Дупката (Ден 15)
Не пропускай 2 пъти (Ден 11)
Време за навик(Ден 10)
Непрекъсвай веригата :) (Ден 6)
Залепване към навик :) (Ден 5)
Залепване към навик :) (Ден 4)
Експерт!
Записани седем курса!
Записани шест курса!
Записани пет курса!
Записани осем курса!
Професионалист!
Дай, за да получиш
Профил със снимка
Който помага на другите, помага на себе си
Научихте 200 урока!
Попълнено мнение за два курса
Записани четири курса!
Богатството на образованието
Научихте 150 урока!
Непрекъснато израстване
Научихте 120 урока!
Образованието е ключът
Научихте 100 урока!
Научихте 80 урока!
Най-интересното знание
Научихте 40 урока!
Споделящ знанията си
Инвестиция в знания
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Научихте 20 урока!
Обучение под пара :)
Научихте десет урока!
Записани три курса!
Потенциал!
Продължаваме напред
Имейл новини. Ниво 3
Научихте пет урока!
Благодарност
Записан втори курс!
Най-мощното оръжие
Имейл новини. Ниво 2
Попълнено мнение за един курс
Имейл новини. Ниво 1
Добро утро!
Здрав напредък
Пет влизания за една седмица!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Стабилен напредък
Три влизания за една седмица
Доказани знания
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Последни форум дискусии
Ако се редактира сечението и се натисне направо Enter се получава този ефект. Сечението е променено но името на сечението остава непроменено. След редактиране трябва да се натисне или на запис или на някой от прозорците с размерите на сечението. Може би е това е някакъв бъг. Поне при мен така се получава.
Относно грешката в чл.6 интересното е ,че грешка има в книжките на някои издателства, в сайта на МРРБ, в ДВ. Но в изданието "Бюлетин строителство и архитектура" , бр.3 от 2012 печатна грешка няма.
Напълно съм съгласен с теб , но нашето приложение се отнася за забележките към правило (1) на т. 6.1.2. и според мен не изключва принцип (4) към същата точка, т.е. можем да използваме клас на дуктилност DCL , но ако направим сеизмична изолация в основата.
Ако се спази 6.1.2 (4) от ЕС 1998-1 според мен ако няма сеизмична изолация в основата на сградата нямаме право да проектираме конструкция по коцепция а) респективно с клас на дуктилност DCL. Mоже само ако района е с ниска сеизмичност, но в България няма такива.
![](https://upload.aula.bg/screenshot2243693-c7350979.jpg)
Трябва да е активна отметката за вертикален спектър.
![](https://upload.aula.bg/screenshot2e85e52-1e4808987.jpg)
Всъщност като си прегледах записките на уроците до този модул, не видях да е разглеждана командата 3DFACE. Може би имам някъде пропуск или наистина тази команда не е разглеждана.