Ранг 5
PRO

Любомир Спиров

Присъединил се: декември 2021
					
Мултимедиен дизайнер
Мултидисциплинарен дизайнер с фокус към 3D modeling, visual design и изкуство като цяло.
Постоянство
бета

5

най-дълъг период: 5 дни
Аула точки

17330

 
Постижения

63

за седмица 0
Изгледани уроци

968

за седмица 74
Харесани отговора

0

за седмица 0
Общо отговора

41

за седмица 0
Въпроса

1

за седмица 0
Последвани

0

 

Интереси

Photoshop 3ds Max Cinema 4D Adobe Illustrator Maya 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max Тайните на Illustrator Тайните на Photoshop Adobe Photoshop Cinema 4D Ultimate Страхотни снимки с Photoshop Photoshop Pro 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране Анимация с Maya 3D Мастър клас по 3D Моделиране 3D Studio Max 2018 Графичен дизайн с Illustrator Мастерклас по 3D Моделиране ZBrush ZBrush - въведение в моделирането Моделиране на персонажи със ZBrush Фотограметрия - създаване на 3D модел от снимки Фотограметрия (3D сканиране) Архитектурен дизайн и визиуализаци с Blender

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове


Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Финал (Ден 21)
Действие (Ден 19)
Награди (Ден 16)
Дупката (Ден 15)
Напомняне (Ден 14)
Измерване (Ден 13)
Идентичност(Ден 12)
Не пропускай 2 пъти (Ден 11)
Време за навик(Ден 10)
Учи от другите(Ден 9)
Имейл новини. Ниво 3
Доказани знания
Изключения (Ден 8)
Непрекъсвай веригата :) (Ден 6)
Залепване към навик :) (Ден 5)
Имейл новини. Ниво 2
Залепване към навик :) (Ден 4)
Приятел за учене :) (Ден 3)
Една лицева опора :) (Ден 2)
Участие в предизвикателство! (Ден 1)
Профил
Имейл новини. Ниво 1
Добро утро!
Напредък
Научихте 40 урока!
Научихте 20 урока!
Научихте десет урока!
Научихте пет урока!
Богатството на образованието
Непрекъснато израстване
Образованието е ключът
Инвестиция в знания
Обучение под пара :)
Продължаваме напред
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Добро начало
Пет влизания за една седмица!
Експерт
Стабилен напредък
Записани осем курса!
Записани седем курса!
Дай, за да получиш
Профил със снимка
Който се учи, той ще сполучи
Записани шест курса!
Записани пет курса!
Мотивиращи книги (Ден 18)
Записани четири курса!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Записани три курса!
Който помага на другите, помага на себе си
Записан втори курс!
Ключов навик(Ден 17)
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Благодарност
Три влизания за една седмица

Последни форум дискусии

Здравейте! Проблемът, в който обектите ви остават черни или частично черни във Viewport-а на 3ds Max, най-вероятно не е свързан с версията на софтуера, който използвате (например, преминаването от 3ds Max 2014 към 2020 или 2023). Този проблем може да бъде предизвикан от следните фактори: 1. Настройки на Viewport: Проверете настройките на Viewport и се уверете, че "Realistic" или "Shaded" изгледите са активирани и че осветлението е включено. Графична карта и драйвери: Актуализирайте графичните драйвери на компютъра си до най-новата версия, тъй като стари или несъвместими драйвери могат да причинят проблеми със заявените графични функции в 3ds Max. Модел и материали: Уверете се, че моделите и материалите ви са настроени правилно. Проверете дали обектите имат правилни материали и текстури. Осветление: Уверете се, че сте добавили източник на светлина към вашата сцена и че той е активен във Viewport-а. Обновяване на софтуера: Ако все пак решите да преминете към по-новата версия на 3ds Max (2020 или 2023), този преход може да реши проблема, ако причината е свързана със съвместимост или бъгове в по-старата версия. Надявам се да съм бил полезен.
Здравейте, Виктория! Най-вероятно е нужно просто да обърнете маската с командата 'Invert', за да получите желания от Вас резултат. Ето как става това: 1. Кликнете на иконата на маската ![](https://upload.aula.bg/screenshot2a96b70-1809e0da1.jpg) 2. След това кликнете на бутона Invert ![](https://upload.aula.bg/screenshot180d78e-1671169ed.jpg) 3. Ето как изглежда обърната маска: ![](https://upload.aula.bg/screenshot1f8ca64-1dc9e7489.jpg) Другият вариант е да проверявате Вашите селекции преди да ги трансформирате като маски. Примерно: При активна селекция натискате бутона Q на Вашата клавиатура за влизане в 'бърза маска' и работното поле ще изглежда по подобен начин: ![](https://upload.aula.bg/screenshot41186f2-1c9f23e98.jpg) Всичко, което е в червения фон е защитено от маската, т.е. не може да бъде модифицирано. Надявам се да съм бил полезен. :)
Тук зависи каква видео карта използвате, тъй като трябва да направите настройки чрез нейния контролен панел. Ето как стоят нещата при NVIDIA: 1. Отваряте NVIDIA Control Panel 2. Избирате Manage 3D Settings 3. След това избирате таба Program Settings и от падащото меню маркирате Photoshop 4. В прозореца 'Specify the settings of this program' намерете OpenGL Rendering GPU (по-бързо става като натиснете на 'O' на вашата клавиатура) 5. След това кликнете на Settings и изберете 'Use global settings'. Надявам се да съм Ви бил полезен!
Здравейте, Anchor Point Tool се използва за редактиране на пътеки в Illustrator. Има функцията за конвертиране на точки, примерно в ръб или заобляне. ![](https://upload.aula.bg/screenshot5295b1e-15068fb93.jpg) Също така, подобно на Direct Selection Tool Ви дава възможност да напасвате кривите според позицията на дръжките при избрана точка.
Здравейте, Справили сте се супер! От тук насетне Ви насърчавам да опитате да създадете още по-сложна рекламна композиция с продукт. Винаги имайте предвид, че продукта идва на първо място, когато разработвате подобен тип изображения.