Сумиране при вградени таблици?

Microsoft Excel Тайните на Excel

Когато съм си направила ръчно таблица и инсъртна вградена таблица след като вече съм направила сумирането по редове, формулата за сумите остава =SUM(C2:N2). За да я превърна в =SUM(Разходи[@[Януари]:[Декемврри]]), трябва да направя сумирането наново. Има ли начин това да става още при инсъртването на таблицата? (Работя на версия 2010)

Пробвай с copy & paste special & keep source formating 

Не се получава приложението на формула с условие.Не успявам да разбера каква е причината.Пробвах и двата варианта запетая или точка и запетая-не се получава. Защо?

Провери дали не си изпуснала кавичките при критерия ">0"

Във връзка с първия въпрос. Това означава, че трябва да направим таблица преди да сме въвеждали някакви формули. Или ако обработваме и допълваме стари таблици няма как да ползваме тази опция на exel така ли?

Здравейте,

Защо, когато искам да добавя колоната за Юни, на мен ми изписва Column 1? Сигурно някъде съм допуснал грешка?

И при мен не изписва автоматично името на добавената колона, а Column 1. Може би това автоматично наименуване важи за 2013 версия само. Аз работя с версия 2010.

При мен става, а аз съм с 2007. 

Много ти благодаря, Райна, за съобщението, че при теб се получава - значи моeто предположение е грешно. Може би при мен проблемът е в това, че имам проблем с Custom lists. Ще се помъча да реша проблема си с чужда помощ, защото сама не успях.

Много полезен урок, особено в частта с филтрите!

Този урок ми откри нови, много полезни възможности на Ексел.

До Кирилка.Аз също правя упражненията  на версия 2010 добавя се м.юни.Пробвай да добавиш колона с задържан Ctrl и "+"

За да се наименува
автоматично колоната в 2010 трябва да се добавят месеците от Януари до Декември в 
Custom lists, а
това става от File, Options, Advanced, превърта се до  Edit Custom Lists. В появилото се прозорче се избира NEW LIST, вписват се месеците както е показано на втората картинка, ADD, OK  до края.

Аз искам да попитам , когато вече съм създала таблица с Insert Table, как след това мога да се откажа от вградената таблица? Показва ми че бутонът на Insert Table е неактивен ( след като вече е създадена) .

Ако таблицата е вмъкната като последно действие, може с команда Undo да се възстанови предишния изглед. След като сме позиционирали на ново място, отново имаме възможност да вмъкваме таблица. За участъка, който е таблица с филтри можем да извършим ръчна обработка с премахван ена филтрите и промяна в оцветяването.

Привет , когато вече си създала таблица с Insert Table, за да я откажеш изпозваш convert to range и отново си е нормална

Здравейте.Защо ми дава грешка в формулата излиза  /This row 

Защото след по-голямо от 0 и кавички не трябва да има точка и запетая.

Аз също съм на версия 2007 и се получава при мен

Много полезен урок! Вградените таблици и частта с филтрите имат много широко приложение! Благодаря Ви!

Благодаря Мила Коларска.Не бях го видяла.

Впечатли ме използването на филтри. Благодаря за идеята.Много е практично.

какво представлява вградена таблица

Вградената е таблица е таблица в Excel, която има определени свойства, тя се приема като едно цяло, не е просто един набор от клетки в които има информация.

Вградените таблици имат име, обхващат определен диапазон, когато участват в други таблици ( Pivot таблици или във формула ) те участват с името си, а не с координати на клетки и още доста особености, които са разгледани в настоящия курс, обсъждани са в темите във форума и т.н. :).

В моята таблица на клетките на сума няма падащо меню. Такова има горе на колоните до месеците(филтри за сортиране).. Работя с версия 2016....Къде бъркам?


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация