Въпрос към урок: Mapping от курс: Анализи с Excel

Как да си добавя Power Pivot в Ribbon-a?

Microsoft Excel Електронни таблици Microsoft 365 Excel VBA Анализи с Excel

С EXCEL 2016 съм и при мен липсва, за да сложа отметка.

С няколко последователни стъпки трябва да се активира, за да се покаже Power Pivot в рибъна:

  1. File --> Options и от менюто в левия панел, изберете Add-ins
  2. От падащото меню Manage, изберете COM add-ins
  3. Бутон Go

Отваря се прозореца COM Add-ins. Сложете отметка за Power Pivot, а може и за останалите приложения, както се вижда на картинката. Не забравяйте да натиснете бутон ОК ! Така ще се покажат в Customize Ribbon и ще ги добавите в рибъна на Excel

Ако нещо не се получава, пишете.

Благодаря ви, получи се!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация