Въпрос към урок: Mapping
от курс: Анализи с Excel
Как да си добавя Power Pivot в Ribbon-a?
С EXCEL 2016 съм и при мен липсва, за да сложа отметка.
С няколко последователни стъпки трябва да се активира, за да се покаже Power Pivot в рибъна:
- File --> Options и от менюто в левия панел, изберете Add-ins
- От падащото меню Manage, изберете COM add-ins
- Бутон Go
Отваря се прозореца COM Add-ins. Сложете отметка за Power Pivot, а може и за останалите приложения, както се вижда на картинката. Не забравяйте да натиснете бутон ОК ! Така ще се покажат в Customize Ribbon и ще ги добавите в рибъна на Excel
Ако нещо не се получава, пишете.
Благодаря ви, получи се!
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси