Защо, когато вмъкна обект създаден предварително в Adobe Ilustartor,  и добавям повърхност чрез модификарора Surface, част от обекта изчезва, същото се получава и като го Convert to Editable Poly. 

3ds Max

Защо, когато вмъкна обект създаден предварително в Adobe Ilustartor,  и създавам повърхност чрез модификарора Surface, част от обекта изчезва, същото се получава и като го Convert to Editable Poly 

Намерих решение - вмъквам обект съставен от няколко части /линии/, след което от менюто Modify - Editable Spline - избирам Vertex, след това маркирам всички точки от обекта и от под меню Geometry задавам Weld и обекта може да се конвертира в Editable Poly.

Когато правиш обект в Adobe Illustrator, запиши го задължително на версия на Illustrator 8! Иначе няма да можеш да го импортнеш в МАХ. Ако дори в това положение на нещата пак имаш проблеми, ще трябва да направиш това, което си писала в отговора си с командата Weld. Друго, което можеш да опиташ, това са настройките на линиите: Interpolation. Ако променаш стойностите на Steps, ще видиш, че обекта ти ще се появи на екрана. Аз използвам модификатора Shell за такива повърхности.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация