Нов курс в Аула – Тайните на ZBrush

На вниманието на всички, интересуващи се от дигитално изкуство! Представяме ви новия курс в Аула – “Тайните на ZBrush”, с който ще направите първите си стъпки в създаването на 3D модели.

Курсът е подходящ за хора без опит в изграждането на дигитални триизмерни модели. Той е въвеждащ и е насочен към изучаването на най-често използваните функции в ZBrush.

Какво е ZBrush?

ZBrush е преди всичко програма за създаване на 3D модели с висока резолюция. Това, което я отличава от другите 3D инструменти, е възможността да имитира традиционните техники за скулптуриране, всички направени дигитално на компютър.

Множеството функции и инструменти на софтуера разкриват пред художниците неограничени възможности за манипулация на обектите и повече контрол върху всеки един процес. Използвайки ги, те могат да изваят цифрова версия на почти всичко, което пожеалят.

С помощта на ZBrush художникът може да изпипва най-дребните детайли като люспите на дракон или бръчките по лицето на човек.

Доста харахтерно е за повечето 3D софтуери да имат ограничаващи художника процедури по отношение на работния процес. Например, при някои 3D пакети художниците трябва да завършат своите модели, преди да създадат текстура („боята“ или оцветяването на повърхността на модела). Смяната на модела често означава загуба на последното.

ZBrush се гордее с това, че има нелинеен работен процес. Това означава, че художниците имат повече гъвкавост, когато става въпрос за начина, по който подхождат към работата си.

ZBrush е често срещан инструмент, използван от професионални студия за филми и видеоигри по целия свят. Затова и шансът да сте виждали множество модели и ефекти, направен в програмата, е много голям.

Какво ще научите в курса?

Курсът “Тайните на ZBrush” представлява едно въведение в моделирането и започва съвсем от нулата. Той е така структуриран, че изучавайки програмата вие прилагате наученото в практика. В него ще научите:

  • Интерфейс. Как да боравите с работното поле и как да го преструктурирате така, че да ви е максимално удобно, докато творите.
  • Инструменти. Как да прилагате основни инструменти за скулптване и полигонално моделиране, както и какво представляват режими като Dynamesh и Sculptris Pro.
  • Прототипиране. Как да създавате бързо и лесно прототипи на базата на инстанциране на обект, екстракция на mesh чрез маски, създаване на силует чрез zspheres и употреба на VDM четки.
  • Деформации. Как да деформирате вашите модели по разнообразни начини чрез Gizmo 3D и деформърите, които предлага.
  • Spotlight. Как да текстурирате и да генерирате сложни обекти на базата на аlphа карти.
  • Създаване на персонаж. Как да приложите наученото, като създадете стилизиран герой от началото до края.

Научете повече за курса в следващото ВИДЕО:

Твори без граници с помощта на най-популярния софтуер за 3D скулптура. Изпробвай сега 20 напълно БЕЗПЛАТНИ урока и се запиши за курса тук.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *