Въпрос към урок: Форматиране, базирано на условия
от курс: Тайните на Excel
Здравейте, как мога да направя така, че файл с няколко sheet-a, след като коригирам данните в първия лист , те автоматично да се коригират и във всички други?
Става въпрос за списъци и за корекция на дати.
Здравейте, Вики, можете да използвате функцията в Excel =, за да свържете клетките на различните листове заедно. Ако коригирате данните в една клетка, информацията автоматично ще се обнови в свързаната клетка на другия лист.
- Отворете файла и въведете данните в първия лист.
- Преминете към следващия лист (Sheet2, например).
- Щракнете върху клетката, която искате да свържете с клетка от първия лист.
- Въведете = в клетката.
- Без да натискате никакви други бутони или клавиши, веднага преминете към първия лист и щракнете върху клетката, чиито данни искате да свържете.
- Натиснете клавиша Enter. Ще видите, че в клетката във втория лист се появява същата информация, която е въведена в първия. Формулата в клетката на втория лист ще изглежда така: =Sheet1!A1, където Sheet1 е името на първия лист, а A1 е клетката, която сте свързали.
- За да свържете останалите клетки, повторете горните стъпки.
Моля, обърнете внимание, че при този метод всички промени, които направите в първия лист, автоматично ще се отразяват във всички свързани клетки на другите листове. Това означава, че ако промените дата или списък в първия лист, тези промени ще бъдат автоматично въведени и във всички свързани клетки на другите листове.
Благодаря, ще пробвам.
Вашият отговор
Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
20 безплатни урока
Трикове и тънкости за софтуера
Отговори на вашите въпроси