Може ли да се конвертира обекта направо в сцената....
Здравейте, Когато във сцената има само един високополигонален обект, и той няма да се копира по вече из сцената, трябва ли да се конвертира като прокси? Също така, когато един обект се конвертира като прокси, намалява ли се времето за рендване или се увеличава? Пробвах да използвам в сцена, ваза с цветя ( готов обект на Evermotion(vol.108) над 700 000 полигона) и когато я конвертирах в прокси обект времето за рендване се увеличи много. Не знам, това така ли трябва да бъде? Сцената без вазата: 1:16 часа, с вазата но не конвертирана 1:45 часа и с вазата като прокси 2:33 часа. Благодаря.
Здравей,
Добре, благодаря ще пробвам и ще пиша.
Пробвах и с други обекти, чайник с максимален брой полигони(64) и върху него 2 turbosmooth-а в съвсем елементарна сцена. С тази сцена разликата в времето е по-малко но я има: 3:30 минути към 3:56 минути, не знам, може би е несъществена. Но с вазата с цветята времето си остава много ( 16 мин. към 32 мин.) различно пак в същата сцена само с една V-ray plain и един източник на светлина. Вазата я пробвах с нейните си текстури и с един общ V-ray-mtl. Обектите ги конвертирам в прокси направо в сцената. Не съм убеден до колко е правилно това. Присъединявам всички елементи в един и с десен бутон върху обекта V-ray Mesh Export и както е показано във видеото. Пробвах и от външен файл да заредя прокси обект, обаче времето още повече се увеличи, не знам защо, може би бъркам нещо.
Ок, ще направя и аз няколко теста и ще постна тук и мойте резултати.
Направих няколко рендера с Proxy-та за да сравним още веднъж времето. Сцената в която експериментирам съдържа само една равнина, една камера и VraySun + VraySky с няколко дървета. Дърветата са с голям брой полигони и освен че са много детайлни, върху тях има сняг, който е допълнителна геометрия в сцената. Така броя на полигоните в сцената с копираната геометрия е около 3 млн.
Извън това заключение, ще опиша накратко как съм го направил, за да може да проследиш основните стъпки и да провериш за разминаване в самият set-up.