Ранг 2
FREE

Димитър Пушников Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: май 2023
					
Архитект (рег. в САЩ)
Димитър е завършил магистърска степен по архитектура от Architectural Association в Лондон и професионална 5 годишна бакалавърска степен по архитектура от Tyler School of Art в Филаделфия. Димитър работи като архитектурен дизайнер върху големи интернационални проекти и преподава архитектура у софтуерни умения.
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

2885

 
Постижения

19

за седмица 0
Изгледани уроци

19

за седмица 0
Харесани отговора

1

за седмица 0
Общо отговора

3

за седмица 0
Въпроса

0

за седмица 0
Последвани

0

 

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове


Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Три влизания за една седмица
Който се учи, той ще сполучи
Добра екипна работа
Благодарност
Първи стъпки
Записани осем курса!
Профил със снимка
Записани седем курса!
Профил
Записани шест курса!
Напред, напред, напред
Добро начало
Записани пет курса!
Записани четири курса!
Записани три курса!
Експерт
Записан втори курс!

Последни форум дискусии

За създаване на игри, трябва да се научат поне две програми - една за 3д създаване и друга за създаване на gaming нива. Blender е най-подходящата за 3д тъй като е най разпостранена и работи добре с Unity и Unreal. А спрямо двете, Unitiy се използва повече за universal games които може да се играят на уеб, мобилни, и други платформи. А пък с Unreal графиките са по-добри но изискват по-добър хардуер.