Постоянство бета
0
Аула точки
2910
Постижения
37
Изгледани уроци
275
Харесани отговора
2
Общо отговора
2
Въпроса
0
Последвани
25
Интереси
Photoshop
AutoCAD
3ds Max
Maya
V-Ray
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
2
3ds Max
Записани курсове
Завършени обучения
PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Богатството на образованието
Непрекъснато израстване
Образованието е ключът
Записан втори курс!
Три влизания за една седмица
Имейл новини. Ниво 3
Много добър приятел
Потенциал!
Научихте 40 урока!
Инвестиция в знания
Имейл новини. Ниво 2
Обучение под пара :)
Добро утро!
Продължаваме напред
Добра екипна работа
Добър приятел
Благодарност
Най-мощното оръжие
Здрав напредък
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте 20 урока!
Имейл новини. Ниво 1
Стабилен напредък
Нощна птица!
Доказани знания
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Последни форум дискусии
<ol style="color: rgb(0, 0, 0); line-height: 14px;"><li>Отидете в програмата, за която задавате въпрос.</li><li>Натиснете клавиша Print Screen (Горе дясно на клавиатурата. PrtScn)</li><li>Върнете се в сайта и изберете поле за писане.</li><li>Натиснете CTRL + V (Комбинацията която ползвате за Paste) - Работи единствено в Chrome и Firefox</li><li>Посочете проблема или решението</li><li>Запишете с иконката диск</li><li>Натиснете бутона за изпращане на вашия въпрос или отговор.Това е клипа където е описано как става&nbsp;https://www.youtube.com/watch?v=6urkIz5-8Q8</li></ol>
Когато се прилага модификатора UVW map на даден обект,той влияе на всеки map на дадената текстура,но преди това трябва offset,tiling,mirror tile и angle да са едни и същи в картите diffuse,bump и displacement.Успех<div><br></div>