Ранг 3
FREE

Diana Ivanova Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: август 2015
					
Финанси и Счетоводство / Превод
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

4305

 
Постижения

48

за седмица 0
Изгледани уроци

236

за седмица 0
Харесани отговора

45

за седмица 0
Общо отговора

15

за седмица 0
Въпроса

4

за седмица 0
Последвани

0

 

Интереси

Photoshop Уеб дизайн HTML Графика Microsoft Excel MS Word MS PowerPoint Електронни таблици Microsoft 365 Тайните на Excel Тайните на Word MS Project Excel VBA Управление на проекти с MS Project Ценообразуване в строителството Project Estimator Презентации Тайните на Powerpoint Тайните на Photoshop MS Project Формули Visual Studio Xamarin Програмиране Основи на програмирането със C# VBA за Excel

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
20
Microsoft Excel

Записани курсове

Много полезен курс! Въпреки дългогодишния си опит с Excel, научавам доста нови неща за по-бърза и професионална работа. 
Много полезна информация и хитринки за улеснение. :)) 

Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Споделящ знанията си
Научихте 200 урока!
Дай, за да получиш
Професионалист!
Богатството на образованието
Непрекъснато израстване
Потенциал!
Образованието е ключът
Който помага на другите, помага на себе си
Научихте 150 урока!
Инвестиция в знания
Научихте 120 урока!
Обучение под пара :)
Страхотна екипна работа
Научихте 100 урока!
Добра екипна работа
Най-интересното знание
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Попълнено мнение за два курса
Благодарност
Записан втори курс!
Имейл новини. Ниво 3
Попълнено мнение за един курс
Най-мощното оръжие
Научихте 40 урока!
Здрав напредък
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Добро утро!
Доказани знания
Научихте 20 урока!
Имейл новини. Ниво 2
Стабилен напредък
Напредък
Имейл новини. Ниво 1
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Първи стъпки
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Добро начало
Пет влизания за една седмица!
Три влизания за една седмица

Последни форум дискусии

По въпроса за Повтаряне на заглавията на колоните на всяка страница - всъщност заглавията на колоните са често срещан *частен случай* на първия ред. На Ексел указваме да повтаря ред/редове (може и да не е заглания ред) на всяка страница. В разглеждания в урока пример ще се повтори заглавният ред/заглавията на колоните.<a class="socidlink" style="color: rgb(0, 85, 128); text-decoration: underline; outline: 0px;"><div class="soc-ptitle"><br></div></a>
Аз от УНСС си копирах самата информация - маркирам таблицата в Word - Ctrl + C и в празен лист на Ексел - Paste, като преценявате дали само съдържанието или и формата. След това се налага да се доформатира, но евентуално може да използвате макрос  (от курса VBA за Excel). Аз често се забавлявам с подобни трансформации от файлове за превод - ако искате изпратете примерен файл на [email protected]. Няма начин да няма що-годе интелигентно решение. Аз отдавна приех факта, че много хора ползват това, което им е най-удобно и познато. Затова често учителите, които познавам  вместо Ексел използват за таблици Word, строителните инженери, за които съм превеждала предпочитат да пишат протоколи в Ексел, а някои хора използват за работни графици Ексел вместо вградени инструменти за проджект мениджмънт например. Но всичко изброено като не най-добри практики разбира се не важи за обучаващите се тук:).
Дайте пример каквото точно имате пред вид. По принцип идеята на обобщаващия лист е Ексел да сумира/натрупва/обобщава информация от няколко листа на едно място. Ако разбирам правилно, искате обратното - да зададете обобщаваща информация, която той да разделя.. Мисля че без добър програмист евентуално, Ексел няма да се справи сам.  Иначе е добре да се търсят варианти за минимизиране на вероятността от грешки:))
<span style="background-color: rgb(247, 247, 247);">Единичен клик с ЛЯВ бутон на мишката върху първия лист, който искате. Натискате и държите Shift. Единичен клик с ЛЯВ бутон на мишката върху последния лист, който искате (маркира съответните листове и всички между тях). Пускате Shift.     </span><div style="background-color: rgb(247, 247, 247);">За отделни листове същото, но с натиснат и задържан Ctrl, като кликвате еднократно с ЛЯВ бутон върху всеки от желаните листове един след друг.</div>
Единичен клик с ЛЯВ бутон на мишката върху първия лист, който искате. Натискате и държите Shift. Единичен клик с ЛЯВ бутон на мишката върху последния лист, който искате (маркира съответните листове и всички между тях). Пускате Shift.     <div>За отделни листове същото, но с натиснат и задържан <span style="background-color: rgb(247, 247, 247);">Ctrl, като кликвате еднократно с ЛЯВ бутон върху всеки от желаните листове един след друг.</span></div>
Аз използвам версия 2013, но мисля, че няма голяма разлика. <div>По въпроса защо получавате 2 ТРЕНДЛИНИИ - предполагам, че сте кликнали И ВЪРХУ ДВЕТЕ ЛИНИИ - веднъж върху линията Реален и сте избрали Add trendline/Logarithmic, още веднъж върху линията Планиран - Add trendline/Linear. Поне при мен при тази комбинация се получава това, което излиза на снимката при Вас.  <div>Едната трендлиния може да махнете като кликнете някъде върху нея с десен бутон - най-добре около нея да няма други линии - и изтривате с Delete.</div><div>Ако направите същото върху някоя от "нормалните" линии на диаграмата, заедно с нея се изтрива и съответната тренд линия. </div><div>Излишните ЦЕЛИ ДИАГРАМИ може да махнете като кликнете някъде на празно място в диаграмата с ляв бутон на мишката и натиснете бутон Delete от клавиатурата.</div></div>