Ранг 3
FREE

Ivan Enimanev

Присъединил се: май 2015
					
Architect
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

3645

 
Постижения

34

за седмица 0
Изгледани уроци

170

за седмица 0
Харесани отговора

0

за седмица 0
Общо отговора

1

за седмица 0
Въпроса

0

за седмица 0
Последвани

4

 

Интереси

AutoCAD Civil 3D 3ds Max 3D Моделиране Рендериране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Презентации Рендериране

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер

Записани курсове

Отличен курс! Обясненията са много добре структурирани!

Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Научихте 150 урока!
Инвестиция в знания
Имейл новини. Ниво 1
Потенциал!
Благодарност
Обучение под пара :)
Научихте 120 урока!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Добър приятел
Научихте 80 урока!
Най-мощното оръжие
Добро утро!
Попълнено мнение за един курс
Здрав напредък
Научихте 40 урока!
Записан втори курс!
Пет влизания за една седмица!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Научихте 20 урока!
Стабилен напредък
Доказани знания
Три влизания за една седмица
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало

Последни форум дискусии

Здравей, Вариант, в който желаеш да поставиш текстури по по-бърз начин е като маркираш всички полигони на определените обекти /казвам полигони, защото вероятно ще използваш повече от една текстура,и обектите предварително ще са превърнати в "editable poly"/ и от "material editor" - "assign material to selection". Относно вторият въпрос - при положение, че трябва да се отразяват промените върху всички обекти,е необходимо да бъдат задължително копирани като "instance copy". Така те имат връзка помежду си. Надявам се да съм бил полезен!