Защо се получава това?

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

3 Ds MAX 2014

Използвах по урока Edit Poly - Poligon - правоъгълна селекция - Window/Crossing. Но когато свалих горния полигон се оказа,че не всичко е изрязано от текста ? Къде греша и може ли постфактум да се поправи ?

Здравей,

след всяка булева операция, може върху обекта да приложиш един модификатор EditPoly и да продължиш да го променяш и модифицираш. 

Здравейте! Искам да попитам за рендерирането на вътрешните стени на обектите - с друг вид рендер предполагам става?

Може да използваш V-ray (картинка1) и там няма да има такива проблеми. Ако все пак държиш да използваш рендъра по подразбиране (Defaut Scanline Render) може да добавиш материал Standart със сложена отметка 2-Sided и пак ще се получи желания резултат(картинка 2).

Когато съм екструдирал текст или фигура, импортнати примерно от Illustrator, понякога съм имал проблем със запълването на фигурите. Оказа се, че има препокриване на някои от вертексите. На едно и също място се получават две точки. Затова експортвам от Illustrator на най-ниската версия -Illustrator 8. Или маркирам всички точки от кривата и натискам Weld с много малък коефицент.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация