Как се прави изображението в Arnold?

3DS MAX 2018

Как се прави изображението в Arnold?В урока е показано как се прави изображението с V-ray.Как се случват нещата с Arnold?

За да създадеш изображение с Arnold в 3ds Max, следвай тези стъпки:

  1. Избор на Arnold като рендер двигател:

    • Отвори 3ds Max и отиди в менюто Render Setup (Настройки за рендериране).
    • В раздела Common (Общи) намери опцията Assign Renderer (Назначи рендер двигател).
    • Избери Arnold от падащото меню.
  2. Настройки на камерата:

    • Създай камера в сцената, ако все още нямаш такава.
    • Увери се, че камерата е правилно позиционирана и насочена към обекта, който искаш да рендерираш.
  3. Настройки на светлината:

    • Добави светлинни източници в сцената, ако е необходимо. Arnold работи добре с физически базирани светлини като Arnold Light (Светлина на Arnold).
    • Настрой интензитета и цвета на светлината според нуждите на сцената.
  4. Настройки на материала:

    • Приложи материали към обектите в сцената. Arnold предлага Arnold Standard Surface (Стандартна повърхност на Arnold), която е много гъвкава и мощна.
    • Настрой параметрите на материала, като отражение, прозрачност и други, за да постигнеш желания ефект.
  5. Настройки на рендериране:

    • Върни се в Render Setup (Настройки за рендериране) и отиди в раздела Arnold Renderer (Рендер двигател на Arnold).
    • Настрой параметрите за качество на рендериране, като Camera (AA), Diffuse, Specular и други, за да контролираш времето за рендериране и качеството на изображението.
  6. Стартиране на рендерирането:

    • Когато всичко е настроено, натисни бутона Render (Рендерирай) в Render Setup (Настройки за рендериране), за да започнеш процеса на рендериране.

Следвайки тези стъпки, ще можеш да създадеш изображение с Arnold в 3ds Max. Ако имаш нужда от допълнителна помощ, не се колебай да попиташ!


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.