Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Въпрос към урок: 360 Панорамно изображение
от курс: 3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Как се прави това с Arnold?
Как се прави това с Arnold? В урока е показано как се прави изображението във V-ray.Как се случват нещата с Arnold?
За да създадеш 360 панорамно изображение с Arnold в 3ds Max, следвай тези стъпки:
Настройка на камерата:
- В 3ds Max създай камера от типа "Physical Camera" (Физическа камера).
- Позиционирай камерата в центъра на сцената, която искаш да рендерираш.
Настройки на рендера:
- Отвори Render Setup (Настройки на рендера) чрез натискане на F10.
- В раздела "Renderer" избери Arnold като рендер двигател.
Настройки на камерата за панорама:
- В настройките на камерата, намери опцията "Camera Type" (Тип камера) и я промени на "Spherical" (Сферична).
- Увери се, че "FOV" (Поле на видимост) е настроено на 360 градуса по хоризонтала и 180 градуса по вертикала.
Настройки на изходния формат:
- В Render Setup (Настройки на рендера), в раздела "Common" (Общи), избери формат на изображението, който поддържа висока резолюция, например EXR или PNG.
- Задай желаната резолюция за панорамното изображение. Препоръчително е да използваш съотношение 2:1, например 4000x2000 пиксела.
Рендериране:
- Натисни "Render" (Рендерирай), за да започнеш процеса на рендериране.
- Изчакай Arnold да завърши рендерирането на панорамното изображение.
Преглед и корекции:
- След като рендерирането приключи, прегледай изображението и направи необходимите корекции, ако е нужно.
Това са основните стъпки за създаване на 360 панорамно изображение с Arnold в 3ds Max. Ако имаш допълнителни въпроси или нужда от помощ, не се колебай да попиташ!
Вашият отговор
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук