Как се прави това с Arnold?

3DS MAX 2018

Как се прави това с Arnold? В урока е показано как се прави изображението във V-ray.Как се случват нещата с Arnold?

За да създадеш 360 панорамно изображение с Arnold в 3ds Max, следвай тези стъпки:

  1. Настройка на камерата:

    • В 3ds Max създай камера от типа "Physical Camera" (Физическа камера).
    • Позиционирай камерата в центъра на сцената, която искаш да рендерираш.
  2. Настройки на рендера:

    • Отвори Render Setup (Настройки на рендера) чрез натискане на F10.
    • В раздела "Renderer" избери Arnold като рендер двигател.
  3. Настройки на камерата за панорама:

    • В настройките на камерата, намери опцията "Camera Type" (Тип камера) и я промени на "Spherical" (Сферична).
    • Увери се, че "FOV" (Поле на видимост) е настроено на 360 градуса по хоризонтала и 180 градуса по вертикала.
  4. Настройки на изходния формат:

    • В Render Setup (Настройки на рендера), в раздела "Common" (Общи), избери формат на изображението, който поддържа висока резолюция, например EXR или PNG.
    • Задай желаната резолюция за панорамното изображение. Препоръчително е да използваш съотношение 2:1, например 4000x2000 пиксела.
  5. Рендериране:

    • Натисни "Render" (Рендерирай), за да започнеш процеса на рендериране.
    • Изчакай Arnold да завърши рендерирането на панорамното изображение.
  6. Преглед и корекции:

    • След като рендерирането приключи, прегледай изображението и направи необходимите корекции, ако е нужно.

Това са основните стъпки за създаване на 360 панорамно изображение с Arnold в 3ds Max. Ако имаш допълнителни въпроси или нужда от помощ, не се колебай да попиташ!


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.