Какви умения с Excel са нужни за позицията HR Controller?

Microsoft Excel

Може ли да ми дадете малко повече насока, относно това към кой курс да се насоча. Имам предложение за работа HR Controller. Надявам се някой от курсистите тук, да е по-запознат с тази позиция ..работи ли се с макроси / Pivot ?Имам средно нивото на познания в Excel. Може ли да ми дадете повече информация към кой курс да се насоча?

Здравейте, Силвия, радвам се, че имате интерес да се обучавате в Аула. Споделям информация, добита след кратко проучване относно позицията HR Controller и необходимите умения с Excel.

Вероятно ще са Ви нужни задълбочени умения за работа с данни, включително разбиране и прилагане на функции, сортиране и филтриране на данни, работа с Pivot таблици и може би използване на макроси.

Споделям Аула курсовете, които бихте могли да преминете, за да затвърдите и разширите Excel уменията си, спрямо изискванията на конкретната позиция:

  1. Разширено използване на Excel функции - това включва функции като VLOOKUP, INDEX, MATCH и различни функции с текст и дати.
  1. Анализиране на данни - сортиране, филтриране и условно форматиране, което ще помогне за подреждането и визуализирането на данни по начин, който прави анализа по-лесен.
  1. Pivot таблици - създаване и манипулиране на pivot таблици за подробно анализиране на големи набори от данни.
  1. Макроси и автоматизиране - основите на VBA (Visual Basic for Applications) за създаване на макроси, които могат да автоматизират повтарящи се задачи.

При въпроси, свързани с обученията, моля да ни пишете на maria@aula.bg. Успех!

Благодаря Ви!


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация