Намаляне на грашката
Може ли да създадем един лист (Обобщена) и въвеждайки в него различни групи входни данни, Excel автоматично да ни създаде/създава нови листове (Сметка1,...,Сметкаn) за всяка нова група въведени входни данни?
Предполагам така ще намалим още малко възможността да направим грешка.
Съжалявам, но не разбрах въпроса. Ако може малко по-подробно да се опише?
Доколкото разбрах въпроса, е доколко може Ексел сам да си създаде нови листове, възоснова на наши задания по един лист (обобщен)... Предполагам, че това на практика няма как да стане, тъй като програмата няма как да знае какво точно искаме, като операции и логика.
И при мен не се получава избора с Shift и задържане с мишката на няколко листа и аз работя с Excel 2010.
Дайте пример каквото точно имате пред вид. По принцип идеята на обобщаващия лист е Ексел да сумира/натрупва/обобщава информация от няколко листа на едно място. Ако разбирам правилно, искате обратното - да зададете обобщаваща информация, която той да разделя.. Мисля че без добър програмист евентуално, Ексел няма да се справи сам. Иначе е добре да се търсят варианти за минимизиране на вероятността от грешки:))
Ако бяха маркирани всички листа, включително и "Обобщена", как се отмаркират след това? Пробвах и се оказа, че мога да стъпя на "Сметка1", лист, който се явява като втори маркиран в случая и да отмаркирам, но дали е така винаги?
Ако са маркирани всички листа едновременно, може да ги размаркираш с единичен клин на левият бутон на мишката, на който и да е лист без първия (в този случай без на лист "Обобщена")