Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Excel Регистрация тук.
КАК ДА ДОБАВЯ РЕД В ЕКСЕЛ?
КАК ДА ДОБАВЯ РЕД В ЕКСЕЛ?
Здравей, кликваш, така както е показано на снимка 1 позиция 1, с десен бутона на мишката и избираш Insert ( снимка 1 позиция 2 ) , следва да вмъкнеш един ред над този в който си кликнал с десния бутона на мишката.
На снимка 2 е резултата.
По - бързо е като маркираш един или няколко реда и натискаш комбинация клавиши ctrl и + (плюс). Резултатът е вмъкнати един или няколко реда . За изтриване правиш същото но с комбинация клавиши ctrl и - (минус).
Вашият отговор
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук