Как да направя в Excel настройки за проверка на правопис с подчертаване в червено?

Microsoft Excel

Здравейте,

Как да направя настройките в Excel, за проверка на правопис по време на писане? (не става въпрос за F7)

Искам да подчертава в червено грешно изписаната дума, както в другите продукти като Word, Teams, Outlook etc. и с десен бутон да се избира между подадени варианти, желаната корекция.

Видях по време на on-line презентация, където се използваше Excel, че е възможно, но не мога да открия начин как да направя настройките.

Благодаря Ви предварително.

Здравейте, Веселина

Можете да направите проверка на правописа в Excel чрез менюто Review -> Spelling.

  1. Отидете на менюто Review в горната част на екрана.

  2. Кликнете върху Spelling

  3. Excel ще започне да проверява правописа в селектираните клетки и ще предложи варианти за корекция, ако намери грешки.

Това е най-близката възможност в Excel за проверка на правописа, но тя не включва автоматично подчертаване на грешките в червено по време на писане.

Приятен ден!

Много благодаря! Поразрових в Интернет и разбрах какво съм видяла. Очевидно е било инсталиран Grammarly. Доколко тази опция е безопасна за работен компютър .... За сега, ще се въздържа :-) Иначе, изглеждаше чудесна функционалност.


Вашият отговор

Запиши се в Аула

или
Вашият имейл е защитен при нас.