Ранг 3
FREE

ЖАНЕТА Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: март 2015
					
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

5955

 
Постижения

39

за седмица 0
Изгледани уроци

186

за седмица 0
Харесани отговора

8

за седмица 0
Общо отговора

6

за седмица 0
Въпроса

3

за седмица 0
Последвани

8

 

Интереси

Microsoft Excel 3ds Max 3D Моделиране Тайните на Excel

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
5
3ds Max

Записани курсове


Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Образованието е ключът
Научихте 150 урока!
Потенциал!
Страхотна екипна работа
Инвестиция в знания
Научихте 120 урока!
Обучение под пара :)
Научихте 100 урока!
Най-интересното знание
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Добро утро!
Най-мощното оръжие
Научихте 40 урока!
Здрав напредък
Добра екипна работа
Благодарност
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Пет влизания за една седмица!
Доказани знания
Научихте 20 урока!
Имейл новини. Ниво 3
Връзка с Facebook
Профил със снимка
Имейл новини. Ниво 2
Три влизания за една седмица
Добър приятел
Стабилен напредък
Напредък
Имейл новини. Ниво 1
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Научихте пет урока!
Първи стъпки
Напред, напред, напред
Добро начало

Последни форум дискусии

VRayPhysicalCamera не е налична в 3ds Max 2016 г., като отделна камера. Tя изглеждатa като слята с новата физическа камера на 3ds Max 2016. Можете да създадете свой собствен скрипт: Open MAXScript Menu -> New Script ->като въведете следната команда vrayCreateVRayPhysicalCamera () Запазете го! Влачете и пускайте *, MS. файла във вю порта всеки път, когато имате нужда да използвате VRayPhysicalCamera. Новата камера, ще се създаде в центъра на прозореца. Може би, ще трябва да отмаркирате и маркирате отново target option on Camera rollout, за да направите така, че камерата да се движи свободно.