Използвате ли имейл? А списъци със задачи, календар и контакти?
Ако отговорът е „ДА“, то едно от най-добрите решения за всичките тези 4 ключови дейности за организиране на нашата работа е софтуерът Outlook.
За това сме щастливи да обявим новия курс, който започваме – Тайните на Outlook. Вижте повече тук:
Outlook е част от офис пакета на Microsoft и ако вече ползвате Word, Excel или Powerpoint, то е много вероятно дори вече да имате този софтуер инсталиран на вашия компютър.
4 ключови теми, които ще засегнем в курса
С онлайн метода за обучение в Аула.бг може да научите как да организирате имейла и работата си с Outlook и по-конкретно:
Имейл. Как да оптимизирате работата си с електронна поща и да управлявате разговорите си лесно;
Контакти. Как създавате и да организирате контактите и срещите си.
Задачи. Как да управлявате задачите си, да делегирате задачи на друг потребител и да следите за тяхното изпълнение;
Календар. Как можете да каните и други потребители на срещи и да организирате съвместни събития. Как да управлявате ангажиментите, събитията, срещите си от едно място
Видео представяне на курса
Ето как да се запишете за курса:
По случай старта на курса, имаме специална “отстъпка” изненада, която може да видиш тук:
Разкошен курс, разкошен лектор! Изключително полезен курс! Всичко за използването на Outlook е подробно обяснено. Поздравления! Всички курсове, които води Добринка, са номер 1!
Здравейте,
имам служебен мейл в outlook и направих глупоостта да регистрирам one note на личиния мейл и по този начин се блокира служебния ми мейл. Моля за предложение как да си върна достъпа до служебния мейл?