Интериорна визуализация в Scandi стил

Нов курс в Аула: Интериорна визуализация в Scandi стил

Интериорният дизайн е изтънчено изкуство с много пластове. То съдържа в себе си умения, които не само изграждат дизайнера като 3D артист, но и като организатор с усещане за йерархия и баланс при визуализацията на реалистични интериорни решения. 

За изграждането на естетически издържани интериори е нужно да комбинирате както артиста в себе си, така и организатора, който обективно може да прецени къде и как да развие една привидно дигитална сцена в красиви и полезни изображения. 

Комбинацията от правилна употребата на законите на дизайна, работа със светлини, материали и камери е решаваща формула, която допринася за постигане на висококачествени интериорни решения.

В сътрудничество с 3DLab.bg създадохме курса “Интериорна визуализация в Scandi стил”, който ще ви преведе през всички дялове на тази материя и ще ви разкрие неговите тънкости.

Нещо повече – в края на обучението ще се сдобиете с финални рендерирани изображения, които можете да представите във вашето портфолио.

Какво представлява създаването на 3D интериорната визуализация?

Този процес се разделя на четири основни етапа, които съдържат множество процеси и помагат за изграждането на крайния резултат. Те включват:

  1. Планиране
  2. Моделиране
  3. Оптимизация
  4. Рендериране и постпродукция

Нека разгледаме всеки един от тях поотделно:

Планиране

Първата и основна стъпка преди започването на всеки интериорен проект е подробното описване на всяка стъпка и набавяне на нужните ресурси за неговото осъществяване.

Чертежи, референции, пропове и софтуерни разширения като скриптове или плъгини са неизменна част от добре планирания проект.

Моделиране

В тази стъпка започва изграждането на цялостната архитектура, следвайки зададени чертежи. Именно този процес определя колко и какви помещения ще има и какви допълнителни обекти ще включват. 

Най-често използваният софтуер за интериорно моделиране е 3ds Max. Програмата разполага с изобилие от полезни инструменти като modifiers, с които можете да изграждате обекти бързо и по неразрушителен начин.

Интериорен дизайн на помещение в 3ds Max

Оптимизация

След като бъдат положени основните структури идва ред на добавянето на пропове към сцената. С тяхна помощ помещенията плавно придобиват реалистичен вид. 

Проповете включват мебели, уреди и декоративни елементи, които допринасят за оживяването на интериора. 

Това, което прави ключов този етап е създаването на материали и текстури към тях, както и оптимизацията на цялата сцена. Благодарение на този етап дизайна преминава от blockout към реалистична репрезентация на крайния резултат.

Рендериране и постпродукция

Финалната стъпка в процеса на интериорния дизайн е рендериране на крайни изображения с всички текстурирани и осветени елементи. Тук добиваме ясна представа какво представлява завършения дизайн.

Преди цялостното приключване на проекта обаче се “доизпипват” всички рендери в софтуер за графична обработка като Photoshop с цел коригиране на несъвършенства с осветяването, цветовете и текстурите.

Интериорен дизайн в 3ds Max на хол. Рендериране и постпродукция

Какво ще научите в курса по “Интериорна визуализация в Scandi стил” в Аула:

Обучението в Аула по “Интериорна визуализация в Scandi стил” ви предоставя отлична възможност да надградите уменията си с 3ds Max и V-Ray и да ги разширите с основите на интериорно моделиране и визуализация.

Курс "Интериорна визуализация в Skandi стил" в Аула.бг

Ето кои ще са основните теми в обучението по “Интериорна визуализация в Scandi стил”:

  • Организация и планиране: Планова схема и moodboard с референции; Настройки на 3Ds Max за работа; Файлова организация и преглед на основните скриптове за ползване
  • Моделиране: Изграждане на основната архитектура; Моделиране на под, таван, первази, корнизи, кухненски шкафове, плот и metro bricks; Прилагане на ефективни практики за моделиране
  • Материали: Опознаване на материалния редактор; Работа с Basic HDRI Studio; Progressive and IRP studio рендери; Създаване на материали за стени и шкафове
  • Пропове и оптимизация: Импортиране на пропове в сцената; Работа със статистика; Разполагане на проповете в кухня, дневна и спалня; Оптимизация на всички обекти; Преглед на методи за допълнителна оптимизация с V-Ray Proxy, Xref Objects, както геометрия и текстури
  • Осветяване и камери: Опознаване на VraySun_VraySky; Работа с HDRI изображения; Създаване на финално осветление; Преглед на често допускани грешки; Работа върху композиция и кадриране; Позициониране на камери; Прилагане на скриптове
  • Рендериране: Въвеждане на оптимални рендер настройки; Генериране на Render Passes; Запазване на Presets; Тестови рендери и корекции на камерите; Създаване на финални изображения и 360 градусова панорама
  • Постпродукция: Импортиране на рендерираната сцена и Render Passes; Корекции на основни, средни и близки камери; Добавяне на background; Рендериране на допълнителни маски; Полиране на отделен обект и завършване на цялостния проект

Регистрирай се за обучението “Интериорна визуализация в Scandi стил” тук:

https://aula.bg/kurs-3ds-max-interior

Виж още какво ще научиш в курса по “Интериорна визуализация в Scandi стил”

Курсистите в Аула оценяват високо обученията по 3D

Много добър курс. Уменията, които придобих ми помогнаха да започна да работя с удоволствие със софтуера!

Мнение на Шабан Талипов за курса „3D моделиране с 3Ds Max и рендериране с Arnold

Водещите преподаватели обясняват ясно. Темите са добре разработени, без излишни подробности. Най-ценното е концептуалната идея на Аула за неограничено повтаряне на уроците според нуждите на обучаемия. Дава добри резултати!

Мнение на Васелина Маркова за курса „3D Моделиране и рендериране с 3ds Max“

Ползотворен и абсолютно изчерпателен курс, подготвен и предоставен за потребителя по възможно най – удобен начин. Материята е разгърната професионално и достъпно от лектора, който съумява да предаде знанията си по възможно най – добрия начин!

Мнение на Ралица Няголова за курса “V-Ray за 3Ds Max”

Ако сте абсолютни начинаещи ви препоръчваме първо да започнете с по-базовите ни курсове по “3D моделиране с 3Ds Max и рендериране с Arnold”, и  “V-Ray за 3Ds Max”. Те ще ви помогнат да поставите основите си на работа със софтуерите и след това да преминете на следващо ниво.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.