Как да наложа извита текстура на детайл?
Здравейте, Искам да приложа текстура на дърво, която да върви по самия обект. Все едно дървото е изкривено, и е получен детайла. Принципно и така не изглежда лошо но все пак.... Помъчих се с модификатора UnwrapUVW, обаче стигнах до никъде. Използвах линия от детайла. Наложих текстурата. После модификатора. Селектирах всичките полигони, избрах Wrap > Spline Mapping. От там посочих линията (пътя) и нищо не стана. Какво да го правя това нататтък??? Според идеята в УВ едитора би трябвало да се получи квадрат. Благодаря.
Здравей Георги, за да ползваш Сплайн мапинга, линията която ползваш от детайла я премести в центъра на обекта. Другите неща ми изглежда че са както трябва. Само на полигоните в основата след като ги селектираш може да им дадеш Quick planar mapping и да ги отделиш, виж прикаченото изображение