Как да експортна .tga от 3dsmax, които после да импортна в premiere или AE?

3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX 2018 3DS MAX 2018 3D Моделиране и Рендериране

Здравейте, налага ми се да експортна от max-a .tga, за да ги импортна в premiere или AE, и да ги сглобя като анимация. Проблема е, че примерно 50 фрейма реално в premiere ми излизат една секунда, ако искам видеото да не сече. Дали няма някакъв трик при export-a или пък при import-a, защото гледам че други хора с по-малко фреймове правят по-дълги анимации. Ще съм благодарна дори само да ме насочите къде да чета. Благодаря предварително :))

Здравей, по принцип за времето за анимажия е важно да се знае колко фрейма ще има в секунда - обикновено са или 24 или 30. В твоя случай с 50 фрейма е нормално да излиза анимация за около 2 секунди. Ако искаш да удължиш времето за анимация със същите фреймове, който имаш изрендени можеш или да направиш loop - с други думи да се повтарят или да направиш extend frames (това е опция в самата програма в която ще ги събираш изображенията за анимацията и трябва да потърсиш как се изпълнява там). Иначе за самият експорт от Мах - просто трябва да си изрендваш и запазиш всеки фрейм във формата в който искаш.

Тук има едно видео, в което мисля, че е показано как да направиш extend frames в Premiere Pro.

Благодаря :)


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация