Нов курс в „Аула“: Моделиране с 3ds Max 2018 и рендериране с Arnold

Един от най-популярните софтуери в света за създаване на 3D е софтуерът 3ds Max и той толкова се е наложил като име в 3D-то, че почти няма сфера, в която да не се използва.

След версия 2017 3ds Max вече не излиза на пазара заедно с рендер енджина „Mental Ray“, тъй като той вече е обособен като отделен продукт, а идва с новият рендер енджин „Arnold“.

От това видео може да се запознаете с него :

Поради успеха на курса в „Аула“  – „Моделиране с 3ds Max и рендериране с Mental Ray“, пускаме и нов курс – „Моделиране с 3ds Max и рендериране с Arnold“. Ако и Вие работите с 3ds Max, то със сигурност сте се убедили в преимуществото на този софтуер. Той притежава най-пълен набор от възможности едновременно за моделиране, текстуриране, осветление, рендериране, анимиране, симулиране, създаване на системи от частици и още много други възможности. Различното в новата версия и реално генерална промяна, е работата и специфичните настройки с новия рендер Arnold. След версия 2017, 3ds Max вече не използва предходния рендер „Mental Ray“, а идва с новия рендер „Arnold“. В този курс ще може да се запознаете изцяло с него.

Ако искате да се потопите в удивителния свят на 3D моделирането, създавайки по-реалистични и професионални визуализации, то вижте повече информация за курса тук.

Обучението е напълно подходящо както за начинаещи, така и за хора, които имат опит и са работили с „3ds Max с Mental Ray“.

Ако тази новина Ви е харесала, ще се радваме да я споделите с приятели във Facebook 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.