Здравейте, може ли да обясните, как се прави смяна на посоката на фладера, както и мащабирането на изображението за да изглежда реална текстурата спрямо големината на обекта.

V-Ray

Благодаря предварително

Здравей,

има поне два варианта за модифицирането на големината на текстурата (и колко пъти да се нанася върху обекта) и ъгъла под който се намира на повърхността. Единият вариант е от параметрите на самата карта (1) да се променя Tiling-a, което определя точно колко пъти да се нанася текстурата по X и Y, като "локалните" x и y за самият обект са U и V. Има параметър съответно и за ъгъла - Angle. Другият вариант е с модификатора UVW Map, като там от типа на модела може да се избере близка апроксимация - например ако обекта има форма на паралелепипед, тогава е удачно да се избере тип на мапирането Box. Приложи го върху няколко прости обекти и експериментирай с параметрите на модификатора. Ако възникнат други въпроси, можеш да продължиш темата тук и ще се опитаме да помогнем. 

Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация