Как да премахна 'шума' в сянката?
премахна този "noise" при хвърлената сянка в/у основата,и по кожения материал
Здравей,
Също така може да се увериш, че е маркиран чекбокса на Enable GI в Global illumination и са избрани Irradiance Map и Light Cache.
Така.....понеже съм със по-стара версия на ви рей, не намирам Noise treshhold,и за това съм променила стойностите на Clr tresh=0.005 (т.2 в изобр.),и съм сложила Adaptive DMC,защото нямам само Adaptive(т.1),шумът намаля,но остана още.И значи може да надвишаваме стойностите на subbdivison,повече от колкото му е стойността на квадрат...?(защото нали на лампите например първоначално е 8,и 8x8=64 max.....)
направих още един рендер,само че сложих light cache вместо Irradiance map,и няма шум...
Този параметър за който говорим Noise treshhold при теб мисля че е в табулатора Settings ... събдивижъните можем да ги увеличим доста повече - да, с тях ще позволим на Vray да използва колкото му е необходима информация за да постигне качеството което искаме, което сме задали с Noise treshhold.
Не са добри тия цифри които виждам за субдива 128 на светлина не е малко дори за старата версия, която не е оптимизирана както 3.0, разбии си ги на елементи и виж точно кой ти прави проблеми, не може така като имаш нойс да хакаш повече субдува, ами ако това е голяма сцена с много материали и т.н. ... ще рендираш по 1 седмица. И така произволно да се слагат мин и макс на ДМС-то без да е видян симпъл елемента ... е толкова грешно, 16 е доста голяма стойност ;)
Ако искаш пиши ми едно съобщение, ще оправим шума ;)
Рендер времето ми е 18мин. IM+LC, като материалите са доста по тежички от тези в урока. Просто съм оптимизирал малко сцената, субовете са от сорта на 16 ~ 64, може да се постигне и по - добро време, като качеството се запази. IM е по - сложен, но много по точен :)