Защо не работи cloth modifier?

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравей Ивайло, не е много по темата, но пък за да изгледам урока и направя материала ми трябва реален обект. Мъча се от много време с cloth modifier. Не ми се получава изобщо. Гледала съм доста уроци и правя нещата едно към едно и все пак не става. Прикачила съм скрийншот. Имам два обекта - кутия и равнина. Равнината ми е cloth, а кутията collision object. Не знам защо, но нищо не става. Ако има решение много ще се радвам. Благодаря и поздрави. 



Здравей, 

има няколко условия който трябва да бъдат изпълнени за да се получи симулацията :
- обектите да са над конструктивният грид (това при теб изглежда е изпълнено) - с други думи, нещата който "падат", да могат да падат надолу 
- статичен и динамичен обект - в твоя случай Plane=Cloth / Box=Collision Object
- достатъчна гъстота на мрежата на обекта (топологията) - ако равнината няма достатъчно сегменти и е изградена само от един полигон, то при симулацията, няма да има ръбове, около който да се "огъне" модела. Също така трябва да иа достатъчно сегменти и бокса - за да има достатъчно информация за контактната част и да няма стърчащи части от него през plan-a.

Здравей Ивайло! :) Проблемът беше в сегментите, нямах никакви и затова се мъчех толкова с този cloth modifier. Поразрових се малко повече и се получиха нещата. Благодаря ! 

Как да се свържа безжично с 0ринтера.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация