Защо 

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравейте при този рендер виждам по някой елементи като вълнообразни цветни преливки и ми се струва че има нарушена гладкост .Ако някой е имал този проблем може ли изобщо и как да се оправи

Здрасти, това обикновено се наблюдава върху равни повърхности с равен тон на цвета при запазване на изображението с компресиране. Просто няма достатъчно информация за цвета в преливането на градиента и за това изглежда така леко "насечено". Пробвай да сейваш изображението след рендера в png 16 или 24bit и този градиент трябва да стане много по-плавен.

Благодаря Иво ,аз сейвам рендера в TIf формат и го отварям директно в фотошопа и пипам някой неща

Да, ако променяш Levels или Curves, променяш динамичния диапазон на цветовете и може и от там да дойде тази разлика в градиента. За това мо би най чистият варинат е да запазваш exr и след това да го обработваш в PS. Само напомням. че последните версии на PS поддържат обработка и на 32bit изображения, което значи че можеш директно да ползваш корекционниите слоеве на exr изображението. Минуса на този процес с exr-ите е големите файлове, с които се работи.

Преди време опитах в EXR но по спомени мисля май не ми се отваряше в фотошопа аз съм с фотошоп CS6


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация