Въпрос към урок: Image Sampler – Fixed rate от курс: V-Ray Рендери за 3ds Max

Какво точно правят Bucket width и Low thread priority?

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравейте, бих искал да знам какво правят тези две настройки.. споменахте ги във видеото, но не разбрах за какво служат точно. Проверих в хелп индекса на Хаос Груп, но и там не ми стана на 100 процента ясно.

Здравей,
   Low thread priority - определя кое действие да е с приоритет за процесора - когато е сложена отметката, това значи че рендера ще е с нисък приоритет. С други думи като е сложена отметката, ще можеш да правиш други неща - да отваряш браузъра, дори да работиш с други програми. Процесора ще използва свободната изчислителна мощ за рендера. Естествено колкото повече неща правиш, толков и времето за рендериране ще се удължи.
   Bucket width - определя големината на рендер-бъкета в пиксели (частта, която се рендерира от един процесор). Не влияе на броя на бъкетите. Например 24х24, означва че всеки процесор ще рендерира регион с долемина 24х24 пиксела и след това ще се премести да рендерира друг регион. По малки бъкети са уместни като ти трябва по-бързо превию от рендера - да видиш бързо какво става - обикновено дори и няколко пиксела са достатъчно, за да знаеш дали си в правилната посока.

Благодаря за бързия и изчерпателен отговор. :)



Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация