Как. Здравейте
Здравейте. В рендера съм задал белите вратички с позиция 1 да са гланц но на самия рендер поне според мен не личи това глосинеса на материала ми е 1 рефлекцията е голяма все едно е за полирана пласмаса също не ми харесва как излиза хрома на аспиратора за него и за хладилника е един и същ материал хром но на хлад. ми се струва по добре .Въобще за да личи гланцовия и ефекта на хрома какво би могло да се направи. Дугия ми въпрос е ако сложа за рендер брут форс ,брут форс времето се забавя значително но дали качеството ще е по добро от ирадианс мап и лаид кеш. Друг въпрос задал съм материал на стъкло но ми се струва че не личи да има стъкло дали е от значение дебелината на примитива за стъклото аз съм я задал 4мм.
Здравей,
1 - вратички - материала е ОК, погледни долният десен край на вратичката - гланцирана е и изглежда добре, за да подобриш изгледа ще трябва да разработиш още малко вторичното осветление - това което идва от стаята (лампи скрито осветление и т.н.)
2 - хром - на хладилника изглежда по-добре, защото има какво да отрази, включително обекти и светлина, когато разработиш вторичното осветление ще се оправи и за аспиратора
3 - brut force / brute force - това е най-коректното пресмятане, но ще бъде свързано с доста дълго време за рендериране и noise-a трябва да се изчисти с доста subdivs, което за твоя случай не е необходимо - рендера ти е чист
4 - стъкло - правилно си направил стъклото, това че не се забелязва идва от три неща : 1-пълната рефракция; 2- перпендикулярният изглед към равнината на стъклото; 3- липсата на вторично осветление
5 - препоръка 1 - направи корекция на камерата - guess vertical
6 - препоръка 2 - отдели време за разработване на вторичното осветление
7 - препоръка 3 - добави props-ове - плодове по плота, някое растение ... и т.н.
Благодаря Ивайло ще направя промените ,имам само още едно питане бях сложил първоначално за беграунд светлина дом лаит с HDRI карта но в опциите за въртене не ми излиза на камерата тоест не ми показва на камерата промяната когато опитах с v-ray za maks 2015 там без проблем на камерата виждам промяната правя всичко както трябва но се питам дали в 2014 има такава настроика както в 2015
Когато казваш да се подобри вторичното осветление какво имаш в пред вид някак си да увелича осветеноста на стаята от вътре а самото разположение на светлините дали ще е от значение
Ако по някаква причина HDR изображението не се завърта в рендера, след като си сложил картата в dome light, сложи отметката на "Lock to dome orientation" и завърти самата dome light около оста Z - това ще завърти и картата в сцената.
.
За вторичното осветление имам предвид да помислиш къде биха били разположени източници на светлина в стаята и да ги сложиш - да симулираш "реално" осветление. Това със сигурност ще промени общата осветеност, но можеш да я компенсираш от exposure-а на камерата.
Да благодаря много