Как да махна шума от рендер елемент LightSelect - Portals

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравейте, получавам много шум на рендер елемента Light select, на който съм сложил порталите от прозорците. Шумът се получава в синята зона на Sample rate, а в близост до стените е чисто. Сампълите на порталите са 512. А и настройките са доста високи. Защо се получава така? 

Благодаря предварително, 
Владо

Здравей,

ако този "шум" в GI паса се блендва добре в RGB изображението може би е Ок да го оставиш така ... но все пак трябва да локализираме проблема. Как изглежда Reflection паса - възможно ли е материала, който си използвал на тавана да има някаква рефлекция и да е с малък брой subdivs ? Скайпорталите на прозорците, стоят ли зад стъклото или са пред него ... и има ли стъкло изобщо ? Като цяло 512 subivs са доста, може би ще получиш много близък резултат и с много по-малко в този случай. Може да увеличиш субдивс на Irradiance map от 50 на (примерно) 80-100 ... пробвай. Също така сравни резултата който имаш с резултата при 256 subdivs на светлините и 24 Max subdivs в AI (32 в момента).
Като най-краен вариант може са намалиш Noise Tresh от 0,007 на 0,005 (0,003), което ще намали шума със сигурност, но ще увеличи времето за рендериране. 

Благодаря! Аз открих от какво е. Имаше едни IES лампи зад портала и те пречеха.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация