Защо, когато стартирам материялния редактор в слота за събдивизиите ми е неактивен и не мога да променям стойностите?

3D Моделиране V-Ray V-Ray Рендери за 3ds Max

Здравейте ,прейнсталирах ви рея с версия 3.60.03. с макс 2017 съм когато стартирам материялния редактор в слота за събдивизиите ми е неактивен и не мога да променям стойностите как се оправя това. направих и един рендер на сцена която съм рендвал с корона и резултата не е добър блед е и има петна

ето и рендера

който може да помага .Сцената съм я рендвал с корона и когато инсталирах ви рея конвертирах материалите от корона към ви рей

Във версията на V-ray която използваш това става вече автоматично. един вид V-ray сам определя колко събдивижъна са му необходими. Ако държиш да го правиш ръчно, да въвеждаш събдивижаните на ръка трябва да сложиш отметка на Use local subdivs Аз лично по бих заложи на Корона, но това си е мое мнение. ако си запазил сцената обърни внимание на Post и Light Mix Едното е за настройка на експозиция, контраст, баланс на бялото и др а Light Mix е за настройка на силата и температурата / цвета на светлината. Насторойват се направо по време на рендъра или след като го спреш. Един вид първо рендваш после мислиш за настройки

благодаря ти Георги тоест мога вече да се доверя на ви рей да си слага коректно събдивизиите ако си погледнал рендера които качих защо ми излиза блед и на такива петна

Имаш ли възможност да качиш някъде сцената да погледна ако не е проблем разбира се.

всъщност приложената снимка на рендера е с ви рей с короната ми се получава доста добър рендер А има ли опция в короната като тази на ви рей:Amb.occlusion.която на изкарва контактната сянка струва ми се че това придава по добра реалистичност

еми да ако ми дадеш поща или пък тук но не знам как

Като цъкнеш на името ми има поща и скайп. По каквото ти е удобно

скайпа го видях но аз нямам скайп но поща не можах да видя

yorgo@abv.bg

Ще погледна и утре ще пиша

Здравей, според мен основно проблема за тези светлите петна идва от това,че подът ти е с нулева дебелина и е под нивото на стените. Един вид между долната част на стената и пода има някакво разстояние и от там минава светлина, а шкафовете ти нямат гръб и дъно и затова тази светлина се вижда и на цокъла на кухнята. Може да се сложи един модификатор Shel с някаква дебелина или да се направи нов под от Box, което е по лесно. По някаква причина нямаше текстури в архива и сложих каквото намерих. Не знам дали беше предвидил нещо за светлини HDRI, слънце или друго, но сцената се осветяваше само от аспиратора. Добавил съм Hdri карта в слота за обкръжение (8) и един източник за светлина тип диск Има и някакви леки корекции в Post но може и без тях. незначителни са. Основно смятам че проблемът е в пода дето е по надолу. Ще рендна картинката и ще ти покажа резултата. Ще ти върна коригираната сцена.

Ето ти го и резултата Общо време 8 минути от тях 5-6 минути за рендване и 2-3 за деноисинг (шумоподтискане). Ако ти се вижда топло изображението може да се коригира и след края на рендъра, да се направи по- студено или да се изключат светлините на аспиратора например. По горе забравих че по прозорците има Sky light portal които тука са вече материали, слагат се на Pllane (плоскост)

Благодаря Георги петната се оправиха ,да грешката е моя имаше осветление от HDRI карта и два плеина на прозорците като скайлайд портали.Но не мога да разбера защо рендера излиза някак си блед безконтрастен пращам снимка на рендера и след корекция с фотошоп

това е с v-ray.Ето и с корона

ще пратя отново с v-ray

не знам защо е така гамата е както трябва

Я пробвай това какво прави ? Може да е от това проблема.

да пробвах го но ми променя малко цвета на текстурата на пода но инсталирах един скрипт и той ми оправи бледостта казва се GammaSettings.


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация