Постоянство бета
0
Аула точки
5725
Постижения
71
Изгледани уроци
412
Харесани отговора
0
Общо отговора
7
Въпроса
0
Последвани
0
Интереси
3D Моделиране
CAD/BIM Проектиране
Microsoft 365
MS Project
Управление на проекти с MS Project
SolidWorks
SolidWorks
Потвърдени умения
от харесани отговори разделени по софтуер
Записани курсове
Завършени обучения
PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.
Постижения
В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест,
отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които
регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Имейл новини. Ниво 3
Експерт!
Научихте 40 урока!
Най-мощното оръжие
Научихте 20 урока!
Страхотна екипна работа
Добра екипна работа
Професионалист!
Благодарност
Богатството на образованието
Научихте 200 урока!
Непрекъснато израстване
Имейл новини. Ниво 2
Образованието е ключът
Научихте 150 урока!
Добро утро!
Научихте десет урока!
Инвестиция в знания
Записани три курса!
Записани осем курса!
Записан втори курс!
Потенциал!
Обучение под пара :)
Научихте 120 урока!
Научихте 100 урока!
Продължаваме напред
Научихте 80 урока!
Здрав напредък
Най-мощното оръжие
Записани осем курса!
Имейл новини. Ниво 1
Най-интересното знание
Здрав напредък
Научихте 40 урока!
Пет влизания за една седмица!
Три влизания за една седмица
Научихте 20 урока!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Научихте пет урока!
Записани шест курса!
Записани пет курса!
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Пет влизания за една седмица!
Добро начало
Стабилен напредък
Доказани знания
Три влизания за една седмица
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Записан втори курс!
Записани три курса!
Първи стъпки
Стабилен напредък
Нощна птица!
Доказани знания
Профил със снимка
Връзка с Facebook
Научихте десет урока!
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Научихте пет урока!
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало
Последни форум дискусии
Здравейте. Отивате в System Options > Colors.Ако не се получи от там имате опция като отидете горе в подменютата във view - toolbars - layer (тикче) ,line format след това отивате layer toolbar - line format втората икона и под Dimension ще ви излезе "format " от там настройвате самия цвят на layera( във вашия случай Layera ще бъде само една линия ). Имате и line color което ви е под разбиране с опция default ,от там избирате цвета.
Здравейте. От ляво под Dimension отивате в Other. После имате use document font и там имате повече опций за контролиране шрифта,големината ,units-а и т.н.От там е възможно да си поправите големината и шрифта.
Здравейте.Параметрите са на според програмата която използвате. Използвайте 3ds max. Не зная дали я използват специално за озеленяване на външни и вътрешни обекти ,но я използваме като цяло не само за озеленяване.
Здравейте. В zamunda.net има доста версии на SolidWorks. Влезте и свалете подходящата за вас. Описано е й как се инсталира :)
Здравейте. Стои ви запълнен тъй като е готов за така нареченото рязане или надграждане ( extruded boss/base ). Когато чертежа ви е затворен значи е правилен и е възможно манипулирането му в дебелината или изрязването.За да го коригирате и да не е оцветен излезте от skecha горе в ляво exit sketch без да го extrud-вате.
Една телена рамка съдържа много полигони, върхове (точката, в която се срещат три или повече ръба), ръбове, които са линии, съставени от два върха, дъги, криви и кръгове, всички от които формират лица в дизайна на телената рамка. В компютърно генерираната 3D топология целта е да има достатъчно подробности в телената рамка, като същевременно се поддържа броят на лицата до минимум, необходим за изпълнение на задачата. В районите, където 3D моделът е предназначен да се огъва или движи, броят на полигоните обикновено се увеличава, за да позволи движение без изкривяване. На други места са необходими по-малко полигони. Това е важна концепция при моделиране на 3D анимация. Увеличените полигонални лица в области на 3D модел, които ще претърпят най-голяма деформация по време на анимация като стави, черти на лицето и движещи се части, са важни за реалистично движение.3D моделиерите се стремят към чиста топология, обикновено илюстрирана от 3D мрежа с ефективно разпределение на многоъгълници, правилно поставяне на крайни контури и чисти, прецизни гънки, които минимизират разтягането и изкривяването.