Ранг 2
FREE

Калин Стефанов Въреди LinkedIn адрес

Присъединил се: февруари 2017
					
Постоянство
бета

0

най-дълъг период: 0 дни
Аула точки

2595

 
Постижения

18

за седмица 0
Изгледани уроци

93

за седмица 0
Харесани отговора

6

за седмица 0
Общо отговора

5

за седмица 0
Въпроса

0

за седмица 0
Последвани

0

 

Потвърдени умения

от харесани отговори разделени по софтуер
3
Premiere Pro

Записани курсове


Завършени обучения

PDF удостоверения могат да се се свалят от лични настройки и документи.

Постижения

В АУЛА винаги се стремим да подобрим начина на обучение и поради това въведохме точкова система с постижения.
Принципът на работа е съвсем прост - за определено действие в АУЛА (като преминати уроци, преминат тест, отговор на въпрос от друг колега) се получават точки и постижения. Така ще възнаграждаваме хората, които регулярно гледат уроците и помагат на другите в сайта.
Имейл новини. Ниво 1
Страхотна екипна работа
Потенциал!
Най-мощното оръжие
Пет влизания за една седмица!
Здрав напредък
Който дава живот на ума и знанието, той не умира
Стабилен напредък
Добра екипна работа
Благодарност
Доказани знания
Три влизания за една седмица
Който се учи, той ще сполучи
Напредък
Напред, напред, напред
Първи стъпки
Добро начало

Последни форум дискусии

Чудя се и дори не мога да открия в manual-a нищо, по темата, а мненията по форумите са малко странни. Проблемът е следния, за различен тип излъчване - интернет, телевизия и кино се използва различна "цветова наука" и тя е както следва: sRGB – използва се за почти всички компютърни монитори Rec. 709 – използва се за телевизори HDTV DCI P3 – използва се за дигитални кино проектори (DCI 4K и DCI 2K). Rec. 2020 – използва се при телевизори UHDTV (4K UHD и 8K UHD) Предвид, че с Media Encoder може да експортваме за телевизия би трябвало финалния експорт да е с Rec. 709, но никъде не откривам това? По форуми четох че премиер използва само rec. 709 което ми се струва доста глупаво, предвид че човек може да използва друг space в зависимост дали прави монтажа за кино телевизия и т.н. В DaVinci Resolve мога да задам LUT или самия проект да бъде на даден color space. Означава ли това, че е най-добре да се прави финален експорт от там? Друг е въпроса, че за някои наши телевизии в davinci няма необходимия енкодинг, който пък го има в Media Encoder? А и виждам лек shift в гамата, когато направя мастър експорт от давинчи и го заредя в премиер.
Кой формат при експортването, може да "смачка"като количество информация(половин час материал да излиза 200-300 МБ)Извинявам се за въпроса (все пак гоним качество,но ми е нужно) Благодаря предварително!
Кой формат при експортването, може да "смачка"като количество информация(половин час материал да излиза 200-300 МБ)Извинявам се за въпроса (все пак гоним качество,но ми е нужно) Благодаря предварително!
Чудя се и дори не мога да открия в manual-a нищо, по темата, а мненията по форумите са малко странни. Проблемът е следния, за различен тип излъчване - интернет, телевизия и кино се използва различна "цветова наука" и тя е както следва: sRGB – използва се за почти всички компютърни монитори Rec. 709 – използва се за телевизори HDTV DCI P3 – използва се за дигитални кино проектори (DCI 4K и DCI 2K). Rec. 2020 – използва се при телевизори UHDTV (4K UHD и 8K UHD) Предвид, че с Media Encoder може да експортваме за телевизия би трябвало финалния експорт да е с Rec. 709, но никъде не откривам това? По форуми четох че премиер използва само rec. 709 което ми се струва доста глупаво, предвид че човек може да използва друг space в зависимост дали прави монтажа за кино телевизия и т.н. В DaVinci Resolve мога да задам LUT или самия проект да бъде на даден color space. Означава ли това, че е най-добре да се прави финален експорт от там? Друг е въпроса, че за някои наши телевизии в davinci няма необходимия енкодинг, който пък го има в Media Encoder? А и виждам лек shift в гамата, когато направя мастър експорт от давинчи и го заредя в премиер.
Защо след като отрежа част от аудиото , и го изтрия , след като удължа аудиото (за атмосфера), ми се връща "отрязаното " парче?!?
Чудя се и дори не мога да открия в manual-a нищо, по темата, а мненията по форумите са малко странни. Проблемът е следния, за различен тип излъчване - интернет, телевизия и кино се използва различна "цветова наука" и тя е както следва: sRGB – използва се за почти всички компютърни монитори Rec. 709 – използва се за телевизори HDTV DCI P3 – използва се за дигитални кино проектори (DCI 4K и DCI 2K). Rec. 2020 – използва се при телевизори UHDTV (4K UHD и 8K UHD) Предвид, че с Media Encoder може да експортваме за телевизия би трябвало финалния експорт да е с Rec. 709, но никъде не откривам това? По форуми четох че премиер използва само rec. 709 което ми се струва доста глупаво, предвид че човек може да използва друг space в зависимост дали прави монтажа за кино телевизия и т.н. В DaVinci Resolve мога да задам LUT или самия проект да бъде на даден color space. Означава ли това, че е най-добре да се прави финален експорт от там? Друг е въпроса, че за някои наши телевизии в davinci няма необходимия енкодинг, който пък го има в Media Encoder? А и виждам лек shift в гамата, когато направя мастър експорт от давинчи и го заредя в премиер.
OK благодаря, грешката е при мен!
Чудя се и дори не мога да открия в manual-a нищо, по темата, а мненията по форумите са малко странни. Проблемът е следния, за различен тип излъчване - интернет, телевизия и кино се използва различна "цветова наука" и тя е както следва: sRGB – използва се за почти всички компютърни монитори Rec. 709 – използва се за телевизори HDTV DCI P3 – използва се за дигитални кино проектори (DCI 4K и DCI 2K). Rec. 2020 – използва се при телевизори UHDTV (4K UHD и 8K UHD) Предвид, че с Media Encoder може да експортваме за телевизия би трябвало финалния експорт да е с Rec. 709, но никъде не откривам това? По форуми четох че премиер използва само rec. 709 което ми се струва доста глупаво, предвид че човек може да използва друг space в зависимост дали прави монтажа за кино телевизия и т.н. В DaVinci Resolve мога да задам LUT или самия проект да бъде на даден color space. Означава ли това, че е най-добре да се прави финален експорт от там? Друг е въпроса, че за някои наши телевизии в davinci няма необходимия енкодинг, който пък го има в Media Encoder? А и виждам лек shift в гамата, когато направя мастър експорт от давинчи и го заредя в премиер.
Имам въпрос -защо при менюто export -media менюто не ми е активно?