Как

3ds Max 3D Моделиране 3D Моделиране и Рендериране с 3DS MAX Рендериране

Здравейте, възможно ли е да "запълним" моделът, така че когато използваме командата Boolean за изрязване, да не се виждат само изрязаните повърхнини на модела, а и да бъдат запълнени?

Здравей, 

всички примитиви и всички останали 3D обекти в 3ds Max са кухи, не са плътни. Когато използваме булева операция за премахване на част от обекта с друг обект, по подразбиране в отрязаната част остава стената на обекта с който изрязваме. Така обектите винаги са кухи и винаги изглеждат плътни ... освен ако не премахнем някоя част за да се убедим в това :)
Ако при теб се получава нещо различно, използвай Proboolean и разгледай опциите и съответно ако имаш други въпроси пиши пак. Не е лошо да прикачиш и изображение, когато се случи нещо странно, за да може да се опитаме да дадем по-точно и целенасочено решение.

А има ли как да запълним ''кухия'' обект с обем ???

Да,например с модификатор Shell


Вашият отговор

Научи компютърните програми онлайн от топ експертите на България
Регистрацията в АУЛА ви дава:
  • 20 безплатни урока
  • Трикове и тънкости за софтуера
  • Отговори на вашите въпроси
  • Регистрация